مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران:

عالی‌ترین جلوه اندیشه انسان، تفکر خلاق است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران با تاکید بر اینکه عالی‌ترین جلوه اندیشه انسان، تفکر خلاق است، یکی از ویژگی‌های بارز انسان را قدرت اندیشدن بیان کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
عالی‌ترین جلوه اندیشه انسان، تفکر خلاق است

آیین اختتامیه دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی و تجلیل از منتخبان با حضور هادی زمانی‌نژاد (مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران)، امیرحسین دلخواه (معاون آموزش متوسطه)، حمیرا احمدی (کارشناس‌مسئول آموزش متوسطه دوره اول) و مدیران مدارس به میزبانی دبیرستان توحید برگزار شد.

هادی زمانی‌نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران در این مراسم، یکی از ویژگی‌های بارز انسان را قدرت اندیشدن بیان کرد و اظهار کرد: عالی‌ترین جلوه اندیشه انسان، تفکر خلاق است. همچنین اشخاص خلاق، عاشق تجربه کردن تجربیات و ماجراجویی‌‌های تازه هستند و ذهن آن‌ها آماده و پذیرای نکات و وقایع جدید است و این ویژگی در قالب کنجکاوی فکری، پذیرفتن هیجانات، تجربه‌ حرفه‌های گوناگون و شرایط متفاوت زندگی و... در افراد نمود پیدا می‌کند و دریچه‌ای از دنیای بیرون به دنیای درون جهت بروز ابتکار و خلاقیت است.

وی افزود: خلاقیت، امری مهم است که می‌تواند یادگیری را تحت تاثیر قرار دهد و باعث پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شود.

زمانی‌نژاد تصریح کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی در دوره متوسطه اول، یکی از راهبردها و برنامه‌های بسیار مهم و اساسی است که بر اساس برنامه درسی ملی و مبتنی بر اهداف دوره اول متوسطه طراحی شده و یکی از اهداف مهم و دستاوردهای این جشنواره، قرار گرفتن دانش‌آموزان در مسیر صحیح استعدادها و هدایت تحصیلی مطلوب است.

خبرنگار : دانش‌آموز: محمدمهدی کاظمی عکاس : الهه فریدونی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار