مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

۸ تیرماه روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران طی پیامی از همه اقشار جامعه به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان رأی اولی برای حضور حداکثری در انتخابات 8 تیرماه 1403 دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
۸ تیرماه روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است

متن پیام علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«حماسه انتخابات، مکمل حماسه‌ی بدرقه‌ی شهیدان است.»مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

8 تیرماه روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق های رای باردیگر حماسه ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند.

انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است که به مردم داده شد تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام گذارند.

انتخابات زمینه‌ساز تجلی اراده مردم در تصمیم گیری های کلان و نوسازی و بهسازی حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کشور بر اساس خواست آنان است.

حضور در انتخابات استفاده از حق است، مردم محور و تعیین‌کننده نتیجه انتخابات هستند، بنابراین می‌بایست با بصیرت انقلابی، نقش خود را در اثبات مشروعیت بی مثال نظام جمهوری اسلامی ایفا کنند و آنچه اهمیت داردنقش مشارکت حداکثری است و پس از آن است که با انتخاب اصلح موجبات استمرار مسیر توسعه کشور و تقویت نظام مردم سالاری دینی را به عنوان الگویی موفق درجهان فراهم کنند.

اینجانب از همه مردم همیشه در صحنه به ویژه قشر معزز و پرتلاش فرهنگی و همه فرزندان عزیزم دانش‌آموزان «رای اولی» به منظور حضور پرشور، آگاهانه و باصلابت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت می‌کنم. همه ما یک بار دیگر به عشق امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مد‌ظله‌العالی)، به یاد شهدای گرانقدر به ویژه مرد همه میدان‌های جهان، شهید حاج قاسم سلیمانی، پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و میهن سربلندمان ایران با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح ثابت می‌کنیم.

یک بار دیگر پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در عرصه جهانی با حضور مقتدرانه خود در انتخابات ۸ تیرماه۱۴۰۳ به اهتزاز در می‌آوریم، و با توکل به خداوند و امید به ساختن فردایی بهتر و آینده‌ای درخشان، جلوه زیبایی از اتحاد و انسجام را در بهار همدلی به نمایش می‌گذاریم.»

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی عکاس : دریافتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار