معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران:

غدیر روز ولایت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در پیامی فرارسیدن «عید سعید غدیرخم» را به ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، همه مسلمانان جهان و به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهر تهران تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۸۳۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
غدیر روز ولایت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است

به گزارش خبرگزاری پانا، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیر المومنین و الائمه المعصومین

«عید سعید غدیر؛ «عیدالله‌الاکبر»، «یوم العهد المعهود» و «یوم المیثاق المأخوذ» است. غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیمایند و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابند.

در حقیقت واقعه غدیر دریچه‌ای نورانی و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه اتصال شیفتگان راه رستگاری با قافله سالار کاروان رسالت و طلایه‌دار امامت در ظل عنایت قطب عالم ملک و ملکوت، خاتم النبیین، حضرت محمد (ص) است. علاوه براین روزی است که نقطه عطف تحقّق حاکمیت ارزش‌های الهی در جامعه را رقم می‌زند و نمادی آشکار برای گزینش انسان صالح برای مدیریت و رهبری جامعه است.

بی‌تردید ادامه راه غدیر،‌ گام نهادن در مسیر ولایت فقیه و تجدید پیمان با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و  اطاعت از رهنمودهای ایشان و حرکت در مسیر حق و عدالت و تحقق آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در پرتو این روز ارزشمند و بزرگ، با بصیرت و بینشی سرشته از ایمان و معارف غدیر و آموزه‌های آن، اعتقاد داریم که از دیدگاه ائمه معصومین(ع)، غایت اصلی حکومت اسلامی که این زمان در ایران اسلامی، با مجاهدت معمار کبیر انقلاب، امام راحل؛ جانفشانی شهیدان راه حق و یاران صدیقش برقرار گردید و اکنون با هدایت رهبری فرزانه، حکیم و دشمن شناس در دست دولتمردان کنونی قرار گرفته است‌، یقیناً با خدمت رسانی به مردم در ابعاد و جنبه های مختلف در راستای سعادت دنیوی و اخروی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعید  غدیرخم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به عموم مسلمین به ویژه مسئولین و زحمتکشان زائران بیت الله الحرام در بعثه مقام معظم رهبری، فرهنگیان، دانش‌آموزان شهر تهران  تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.»

خبرنگار : عطیه چوپانی عکاس : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار