یک نوجوان رای‌اولی:

رای‌اولی‌ها سازنده ایران قوی هستند

رای‌اولی‌ها با حضور در پای صندوق‌های رای، درست‌ترین تصمیم را برای خود و ایران می‌گیرند

تهران (پانا) - یک نوجوان رای‌اولی ضمن تاکید بر برجسته بودن نقش رای‌اولی‌ها در انتخابات هشتم تیر از حال‌وهوای خود به عنوان یک رای‌اولی، روایت کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
رای‌اولی‌ها سازنده ایران قوی هستند

علی‌اصغر رفیع به پانا گفت: «حال‌وهوای یک نوجوان رای‌اولی بسیار حال‌وهوای جذابی است. نوجوانانی که در انتخابات گذشته، لحظه‌شماری می‌کردند تا بتوانند در کنار پدر و مادر، رای خود را به صندوق آرا بیندازند، حال به آرزو و رویای خود رسیده‌اند و می‌توانند در کنار هر قشر از مردم ایران اسلامی برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند و از همین رو این حال‌وهوا بسیار جذاب است.»

این نوجوان رای‌اولی افزود: «امروز ما نوجوانان رای‌اولی در معرض یکی از پراهمیت‌ترین رویدادهای کشورمان، ایران سربلند هستیم. رویدادی که قرار است برای 4 سال، سکان هدایت کشور را به دست یک فرد اصلح و منتخب مردم بسپارد که ایران را مقتدرتر از قبل بسازد و از همین رو می‌توان به اهمیت انتخابات هشتم تیر و از همه مهم‌تر نقش نوجوانان رای‌اولی که قرار است سرنوشت کشور را تعیین کنند، پی برد.»

این کنشگر نوجوان ادامه داد: «ما نوجوانان رای‌اولی بنا است تا روز جمعه، تصمیمی به بلندای ایران بگیریم. تصمیمی که قرار است سرنوشت ایران و ایرانی را  4 سال رقم بزند. پس باید بکوشیم تا تصمیم ما درست‌ترین تصمیم و نامزد مورد نظر ما اصلح‌ترین و جهادی‌ترین نامزد باشد.»

وی با بیان اینکه ما رئیس جمهور شهیدمان آیت‌الله رئیسی را دیده‌ایم و حضور این شهید مردمی و پرتلاش و با عزم و اراده را درک کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: «در این انتخابات با شناخت دقیق از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید فردی را انتخاب کنیم که همانند شهید رئیسی عزیز، خستگی نشناسد و همه تلاشش در جهت پیشرفت ایران و آرامش مردم قهرمان ایران باشد.»

خبرنگار : دانش‌آموز: امیرعباس امن‌زاده عکاس : امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار