رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران:

غدیر تجلی‌گاه نور خدا بر زمین است

تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران طی پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را به همه حق‌جویان و رهروان ایمان به ویژه فرهنگیان و اعضای خانواده بزرگ سازمان دانش‌آموزی شهر تهران تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۸۳۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
غدیر تجلی‌گاه نور خدا بر زمین است

متن پیام رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران به شرح زیر است:

«من کنت مولاه فهذا علی مولاه»

«غدیر تجلی‌گاه نور خدا بر زمین است. غدیر روز بیعت و روز میثاق، روزی که علی می‌آید تا ابراهیم‌وار بت‌های زمانه را درهم شکند و مسیر نبوت را هموار و امامت را متجلی سازد. واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

عید غدیر؛ بزرگترین عید تاریخ و عظیم‌ترین واقعه بشریت و روز مخابره مهم‌ترین خبر عالم و نبأ عظیم است که خداوند متعال هستی را مبتنی بر آن خلق کرد. واقعه باشکوه غدیر؛ نشانه و رمزی از تداوم خط نبوت و نقطه تلاقی آن با امامت و ولایت است که راه رسیدن به سعادت، تکمیل دین و چگونه زیستن را معنا می بخشد.

غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

اکنون که پرچم مقدس ولایت‌فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دستان با کفایت مرجع عالی قدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم‌له اعلام داشته و بار دیگر پیمان می‌بندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش در راه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام برداریم.

اینجانب فرارسیدن این عید سعید و فرخنده، عید بزرگ مسلمانان را که عید اتمام نعمت الهی و اکمال دین است را به عموم مسلمانان و حق‌جویان و عدالت‌خواهان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و به‌ویژه همکاران مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار سازمان دانش‌آموزی شهر تهران تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند دل‌های ما را با نور قرآن و ولایت روشن گرداند و مسیر ما را علوی و زندگی ما را منور به عشق و مهر محمدی(ص) گرداند.

در پایان سلامتی و توفیق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

خبرنگار : عطیه چوپانی عکاس : عرفان نوری تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار