مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران:

دوری از شرق‌زدگی و غرب‌زدگی از ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 تهران خطاب به دانش‌آموزان رای‌اولی، اصلی‌ترین معیار انتخاب یک رئیس جمهور خوب را تعهد به اسلام، داشتن حسن سابقه و دلسوزی بیان کرد و دوری از شرق‌زدگی و غرب‌زدگی را از ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح دانست.

کد مطلب: ۱۴۸۱۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دوری از شرق‌زدگی و غرب‌زدگی از ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح است

قاسم بیانی در گفت‌وگو با پانا در رابطه با انتخابات پیش رو و دانش‌آموزان رای‌اولی گفت: «به طور کلی انتخاب در زندگی انسان، نقش بسیار مهمی دارد و هر فرد و جوانی اگر در انتخاب درست عمل کند، موفقیت او تضمین خواهد شد. لذا جوانان و نوجوانان باید در تعین سرنوشت کشور سهیم باشند و در انتخاب کاندیدای مورد نظر خود دقت و توجه زیادی را اِعمال کنند. رای دادن برای نخستین بار، خاطره‌ای به‌یادماندنی است؛ زیرا رای‌‌اولی‌ها با مشارکت خود در تعیین سرنوشت کشورشان، خود را تاثیرگذار در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آینده کشور می‌بینند.»

مدیر آموزش و پروش منطقه 14 تهران در پاسخ به این سوال که «ملاک دانش‌آموزان رای‌اولی بعد از رئیس جمهور شهید برای انتخاب فرد اصلح چه باید باشد؟» اظهار کرد: «اصلی‌ترین معیار برای انتخاب رئیس جمهور که باید مد نظر داشته باشند، تعهد او به اسلام است و داشتن حُسن سابقه از دیگر شاخصه‌های یک رئیس جمهور اصلح است و همچنین دوری از شرق‌زدگی و غرب‌زدگی یعنی پرهیز از پیروی از تمدن و فرهنگ کشورهای غربی و شرقی و اتکا و توجه به توان داخلی و باور به جوانان غیور در همه‌ زمینه‌ها نیز از دیگر ویژگی‌ها است.»

وی تصریح کرد: «یک رئیس جمهور خوب باید دلسوز مردم باشد. چرا که یک مسئول اگر دلسوز نباشد و به فکر مصالح خود باشد، هیچ‌گاه نمی‌تواند وظیفه‌ای که دربارۀ خدمت‌رسانی و خدمتگذاری نسبت به مردم بر دوش دارد را به درستی به انجام برساند. این خصلت، یکی از خصلت‌های بارز رئیس جمهور شهید، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی بود.

بیانی، منطقه ۱۴ را در مشارکت برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات اینگونه توصیف کرد: «اولا؛ مردم فهیم ایران برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه به وظیفه خود به خوبی عمل کرده‌اند و پیرو مقام عظمای ولایت و رهبر انقلاب بوده و هستند و همیشه برای سرنوشت کشور خود در صحنه حاضر هستند. مردم و خصوصا فرهنگیان منطقه 14 دارالمومنین شهر تهران نیز همانطور که همیشه در عرصه‌های مختلف مشارکت داشتند در انتخابات هم بالاترین مشارکت را در شهر تهران داشته و رای خود را به صندوق‌های اخذ رای انداخته‌اند، این بار نیز مثل گذشته هم در مشارکت آرا و هم در اجرای یک انتخابات سالم به حول و قوه الهی فعال عمل خواهند کرد و بار دیگر حماسه‌ای پر شور را رقم خواهند زد.»

خبرنگار : ندا کیایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار