رئیس سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۵:

تابستان فرصتی طلایی برای شکوفایی استعدادها است

تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۵، فصل تابستان را فرصتی طلایی برای شکوفایی و رشد استعداد‌های نهفته دانش‌آموزان قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تابستان فرصتی طلایی برای شکوفایی استعدادها است

قاسم شعبانی رئیس سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۵ در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «یک دانش‌آموز، در دوران تحصیل در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم، مقدار زمانی در حدود چهار سال از عمر خود را در اوقات فراغت به سر می برد. اغلب، دانش‌آموزان برای استفاده از این زمان برنامه صحیح و درستی ندارند. اگر از این زمان به درستی استفاده شود، تابستان به طلایی ترین دوران یک دانش‌آموز مبدل خواهد شد. برای بهره گیری از این زمان طلایی باید با برنامه‌ریزی مناسب برای کسب مهارت‌های جدید که در آینده یک دانش‌آموز به آن نیاز خواهد  داشت کوشید، همچنین تابستان فرصتی بسیار خوب برای رشد استعدادهای دانش‌آموزان در  تمامی زمینه‌های فرهنگی و ورزشی است.»

شعبانی افزود: «ما در سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۵، با شعار هر مدرسه یک پایگاه اوقات فراغت، شروع به راه اندازی پایگاه‌های تابستانه در هر یک از مدارس منطقه کرده‌ایم. این پایگاه‌ها در زمینه‌های هنری، فرهنگی، ورزشی و همچنین برنامه‌های اردویی برون استانی و درون استانی در تمام سطح منطقه با هزینه‌های بسیار ناچیز و اندک در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است، تا دانش‌آموزان بتوانند از ظرفیت‌های گوناگون پایگاه‌های تابستانه  حداکثر استفاده و بهره‌وری را داشته باشند و برای خود تابستان پر باری را رقم بزنند.»

وی ادامه داد: «ما برای فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان  در دو بخش آموزشی و تفریحی برنامه‌های بسیار زیاد، متنوع و مفیدی را در نظر گرفته‌ایم‌. برنامه‌های آموزشی که برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده شامل کلاس‌های هنری مثل خوشنویسی، تئاتر و سرود خواهد بود و در بخش ورزشی، کلاس‌های متنوع در رشته‌های مختلف ورزشی تدارک دیده شده است.»

 

خبرنگار : امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار