رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران:

امام خمینی «ره» استقلال‌ و آزادی را برای کشور و ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد

تهران (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران طی پیامی سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۹۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
امام خمینی «ره» استقلال‌ و آزادی را برای کشور و ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد

متن پیام بهاره عباسی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران به شرح زیر است:

«چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی عالمی شایسته از تبار عالمان شجاع و استکبار ستیزی بود که با توکل و ایمان به خدا و پشتوانه و حمایت عظیم مردمی، شکوه، عزت، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد.

امام خمینی (ره)، ثابت کرد که اسلام زنده است و می‌تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد، او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کردو اندیشه‌های اسلام ناب را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد. این روزها فرصت خوبی برای اندیشیدن به آرمان‌های والاو اندیشه های عمیق آن ابر مرد تاریخ معاصر اسلام است همچنین امروز باید تلاش کنیم نسل جوان بیش از همه از این تفکرات روشن آگاهی یابند.

 اینجانب سی و پنجمین سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره)، و شهادت یاران با وفایش در قیام خونین ۱۵‌خرداد را به تمامی فرهنگیان تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم در سایه عنایات حضرت حق(عج)، در حفظ آرمان‌های متعالی بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران، خون پاک شهـدای گرانقدر اسلام و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر توسعه، بالندگی و سرافرازی ایران اسلامی پیروز باشیم.»

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار