مسئول مدارس ستاد طرح شهید آرمان:

شهرداری با تمام توان، پای کار آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - مسئول مدارس ستاد «طرح شهید آرمان» با بیان اینکه شهرداری با تمام توان پای کار آموزش و پرورش است، گفت: برنامه‌های تابستانه طرح شهید آرمان در 5 محور اجرایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۸۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری با تمام توان، پای کار آموزش و پرورش است

امین مومن‌زاده در نشست هماهنگی معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش مناطق شهر تهران گفت: دستاوردهای عرصه فرهنگی و تربیتی منجر به همکاری بیشتر مسجد و مدرسه خواهد شد. طرح آرمان ۲ در سال تحصیلی اجرایی شد و امروز در حال برنامه‌ریزی برای آرمان 3 در تابستان پیش رو هستیم. این طرح با پشتوانه مدیریت شهری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به بهترین نحو اجرایی خواهد شد؛ چراکه تمام همت ما فعالیت در عرصه تربیتی کشور است.

وی با بیان اینکه همدلی و هم‌افزایی، رمز موفقیت طرح آرمان بوده است، افزود: طی ساعت‌ها برنامه‌ریزی، بررسی و تحلیل توانستیم به یک مجموعه مشترک در 5 محور برسیم که این محورها شامل برنامه‌های آموزشی و مهارتی، معرفتی و قرآنی، هنری، مناسبتی و برنامه‌های تفریحی و بازی‌های گروهی است که امیدواریم به بهترین شکل اجرایی شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بخش اردویی، اردوی خارج از شهر به مقصد رامسر است، تصریح کرد: اردوی رامسر ویژه مدارس است و یک اردوی مشهد نیز ویژه مساجد برنامه‌ریزی شده است. همچنین اردوهای یک‌روزه داخل شهری نیز در دستور کار قرار دارد. در کنار این اردوها، اردوهای نیم‌روزه راهیان پیشرفت نیز برگزار خواهد‌ شد.

مسئول مدارس ستاد طرح شهید آرمان با بیان اینکه برنامه‌های مناسبتی همزمان با عید سعید غدیر خم آغاز خواهد شد، گفت: در هفته چهارم برنامه‌ها نیز وارد ماه محرم‌الحرام شده و برنامه‌هایی رویدادی برای تاسوعا و عاشورا در نظر گرفته‌ایم. البته برنامه‌ای که تدوین شده، یک برنامه پیشنهادی است و برنامه‌های آرمان در 3 حوزه مدرسه، مسجد و محله برنامه‌ریزی شده است.

خبرنگار : عطیه چوپانی عکاس : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار