مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران:

شهید رئیسی در راستای اهداف انقلاب اسلامی قدم می‌گذاشت

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی، مرد میدان بود، گفت شهید رئیسی در طول ۳ سال خدمت صادقانه خود متناسب با ساختار نظام و اهداف جمهوری اسلامی ایران قدم برمی‌داشت.

کد مطلب: ۱۴۷۸۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شهید رئیسی در راستای اهداف انقلاب اسلامی قدم می‌گذاشت

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت همزمان با فرا رسیدن هفتمین روز شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (رضوان الله) و همراهان گرامی ایشان با حضور هادی زمانی‌نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران، سایر مسئولان آموزش و پرورش منطقه، خانواده معظم شهدا و مدیران و معاونین پرورشی مدارس به میزبانی نمازخانه اداره آموزش و پرورش منطقه 4 تهران برگزار شد.

هادی زمانی‌نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 در این مراسم عنوان کرد: در شخصیت آیت‌الله رئیسی به موردی رسیدیم که ایشان در طول ۳ سال ریاست جمهوری متناسب با ساختار نظام و اهداف انقلاب قدم برمی‌داشت و به دغدغه‌های مردم بیش از پیش توجه داشت.

زمانی‌نژاد با بیان اینکه رئیس‌جمهور اخلاق‌مدار، متعهد، بااخلاص و انقلابی را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: پشتوانه ما امام زمان(عج) است و رهبری حکیم و فرزانه داریم. ایران اسلامی، حوادث زیادی به خود دیده و امروز به لطف خداوند متعال و مدیریت رهبر عزیزمان، تمام مردم به‌ویژه دانش‌آموزان به مسیر خود ادامه خواهیم داد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران با اشاره به اینکه شهید رئیسی، اهداف انقلاب را دنبال می‌کرد و به دنبال اقتدار، امنیت، شکوفایی اقتصاد و تمدن‌سازی اسلامی بود، اضافه کرد: شخص رئیس جمهور این ویژگی ممتاز را داشت. او همواره مدافع رهبری بود.

شهید رئیسی به دنبال حاشیه‌ها نبود

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در زمانی که رئیس جمهور بود از همه جا مورد تهمت و دشمنی قرار گرفت اما رئیس جمهور بدون اینکه به دنبال حاشیه‌ها باشد، کار خود را انجام داد و هیچگاه هزینه‌تراشی و وقت را تلف نمی‌کرد و همان‌طور که خود با یک خبرنگار مصاحبه داشت، اوقات فراغتی نداشت و همواره در حال تلاش صادقانه برای مردم بود.

ثمرات اقدامات آیت‌الله رئیسی را سال‌ها بعد می‌توان دید

 مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران یادآور شد: شهید رئیسی، ارتباط خوبی با کشورهای منطقه برقرار کرده بود و در واقع ورود وی به کشورهای آسیایی مثل چین و ارتباط برقرار کردن با آن‌ها و به تعبیری دور زدن تحریم‌ها و... از دیگر خدمات او در عرض 3 سال بوده که ثمرات آن را می‌توان سال‌ها بعد دید.

وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: در مسیری قرار گرفتیم که هوشیاری مردم را می‌طلبد و باید در انتخابات، فردی را برگزینند که بتواند در مسیر و اهداف شهید رئیسی قدم بردارد.

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی عکاس : مجید سعیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار