رئیس فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیر فرهنگی هنری رشد :

نجابت و هوش دختران ایرانی زبان‌زد دنیاست

دبیر برنامه "خیلی دخترونه" : دختران ما هویت ایران اسلامی هستند

تهران (پانا) - رئیس فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیر فرهنگی هنری رشد دختران امروز را مادران آتی این سرزمین عنوان کرد و نجابت و هوش آنها را زبان زد مردم دنیا دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۴۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نجابت و هوش دختران ایرانی زبان‌زد دنیاست

رضا کریمی رئیس فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیر فرهنگی هنری رشد ضمن تبریک روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با پانا عنوان کرد: هدف ما شاد کردن دل دختران نجیبمان است و معتقدیم نجابت دختران ما زبان زد خاص و عام بوده و باید قدر آنها را بدانیم. 

کریمی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین صفات دختران ایرانی وقار، نجابت، ادب و اخلاق و هوش آنهاست. آنها تعلق خاطر بسیار زیادی نسبت به خانواده خود داشته و به شدت مسئولیت پذیر و جامع پذیر هستند.

وی افزود: توقع ما از دخترانمان این است که فقط به پیشرفت و حرکت رو به جلو فکر کنند و همانند حضرت زهرا(س) در مسیر موفقیت با اقتدار حرکت کنند. به دختران ایران زمین توصیه می‌کنم که به کشور و خانواده خود وفادار باشند.

در ادامه مسعود آدینه دبیر برنامه "خیلی دخترونه" ضمن تشریح اجمالی این برنامه اظهار کرد: در سرزمینی هستیم که از دامن زن، مرد به معراج می‌رود و دختر امروز در آینده مادران سرزمین و محور خانواده خواهند بود.

وی افزود: در کشور ایران دختران ما هویت دارند و هویت آنان، هویت ایران اسلامی است. آنها با عنوان برده شناخته نمی‌شوند چرا که اساس خانه و زندگی دختران هستند. فرشتگان ایران باید مسیر تکامل و پیشرفت خود را هموار سازند.

دانش آموز خبرنگار: هستی قندی

خبرنگار : هستی قندی عکاس : هستی قندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار