به گزارش دانش آموز خبرنگار پانا:

مجمع دانش‌آموزی خیرین مدرسه ساز با هدف پرورش دانش آموزان در راستای سند تحول بنیادین

گل نراقی: مدرسه مادر فرهنگ و تربیت است/ بنی آدم: شما دانش‌آموزان نقش بسزایی در آموزش کشور دارید

تهران (پانا) - کارگروه آموزشی مجمع خیرین مدرسه ساز دختران شهر تهران با هدف توانمند‌سازی این سفیران در مدارس و گسترش مدارس خیر ساز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مجمع دانش‌آموزی خیرین مدرسه ساز با هدف پرورش دانش آموزان در راستای سند تحول بنیادین

مجمع دانش‌آموزی خیرین مدرسه‌ساز که این روزها به جذب دانش‌آموزان علاقمند می‌پردازد یکی از مهم‌ترین مجامع دانش‌آموزی است که در خال آموزش‌های مختلف و توانمند‌سازی دانش‌آموزان در راهی متناسب با مطالب سند تحول بنیادین است. لذا کارگروه آموزشی مجمع خیرین مدرسه‌ساز دختران شهر تهران با هدف توانمند‌سازی این سفیران در مدارس و گسترش مدارس خیر ساز، با حضور امیر نعمت بنی آدم رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، محمدرضا قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران، رضا گل نراقی عضو هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، علیرضا علی اکبر بازرس مجمع تهران، خیرین مدرسه ساز و دانش‌آموزان عضو مجمع، برگزار شد.

امیر نعمت بنی آدم رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در این جلسه گفت: انجام کارهای خیر برایم به یک عادت تبدیل شده است همان‌گونه که ورزش کردن یک عادتی شده تا هر روز صبح به فضای سبز بروم و ورزش کنم‌. 

وی ادامه داد: تمام دغدغه من انجام کار خیر و ساخت مدرسه است تا دانش‌آموزان امکان مناسبی برای خواندن درس را داشته باشند و همواره دیگر افراد را برای انجام این کارهای خیر و ساخت مدارس دعوت می‌کنم تا با همدلی و همکاری مدارسی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.

بنی آدم در ادامه گفت: ما اگر یک کار خیر کوچک انجام دهیم حس خوبی خواهیم گرفت و این حس خوب، زندگی ما را هموار می‌کند. لذا شما دانش‌آموزان نیز سعی کنید برای کلیدها، راه‌ها و اهداف خوب، برای دیگران مبلغ باشید!

محمدرضا قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران در این جلسه گفت: مجمع دانش‌آموزی خیرین مدرسه ساز، یک سمن است که دانش‌آموزان عضو در این مجمع با همکاری و همدلی در ساخت مدارس شهر تهران سهیم می‌شوند. لذا اگر یک خیری، مدرسه می‌سازد باعث می‌شود انسان‌های دیگر از او الگو بگیرند و خیرین بیشتری در این راه‌های ارزشمند قدم بردارند.

رضا گل نراقی عضو هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران ادامه داد: مدرسه مادر فرهنگ و تربیت است. مجمع خیرین کارهای مختلفی کرد تا همه افرادی که مشتاق‌اند در این امر ما را یاری کنند؛ بتوانند شرکت کنند که یاری مردم از هر روشی از قبیل نقدی، مشارکت فکری، همواری در ساخت و... می‌تواند موثر باشد.

وی ادامه داد: ما اگر دست به دست هم بدهیم می‌توانیم هزینه ساخت مدارس و مکان‌های مختلف را به دست بیاوریم تا آنها را بسازیم و مدارسی با امکانات خوبی را در اختیار قشر دانش‌آموزی بدهیم.

علیرضا علی اکبر بازرس مجمع تهران افزود: البته نقش خانم‌ها در امر مدرسه‌سازی بسیار مهم و تاثیر گذار است. وفتی خانم‌ها پا به عرصه گذاشتند این زمانه دگرگون شد. لذا شما دانش‌آموزان نقش بسزایی در موفقیت و آموزش کشور دارید. 

وی افزود: بیش از نیمی از مدارس جهان توسط خیرین ساخته شده است و خیرین با ساخت این مدارس سعی بر کم کردن ضعف‌های آموزشی دارند تا دانش‌آموزان در محیطی آرام درس بخوانند‌.

نویسنده : سارا بتولی خبرنگار : سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار