مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در جلسه شورای معاونین منطقه عنوان کرد:

قدرت ایران در پاسخ به شرارت اسرائیل را مدیون شهدایی همچون سلیمانی و آقابابایی هستیم

خون شهدای مقاومت بر زمین نخواهد ماند

تهران(پانا) - منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در جلسه شورای معاونین منطقه‌ عنوان کرد پیروزی در حمله اسرائیل را مدیون شهدایی همچون سلیمانی و آقابابایی هستیم و خون شهدای مقاومت بر زمین نخواهد ماند.

کد مطلب: ۱۴۶۸۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
قدرت ایران در پاسخ به شرارت اسرائیل را مدیون شهدایی همچون سلیمانی و آقابابایی هستیم

منصور هدایتی ضمن تبریک پیروزی در حمله مستقیم به اسراییل، گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، به مدد الهی نقطه عطفی در تاریخ و شروع حرکتی عظیم در محو غده سرطانی، رژیم اشغالگر صهیونیستی، در منطقه غرب آسیا شد. همچنین موجب مسرت و شادی همه مردم آزاده جهان به ویژه مسلمانان شد.

وی ادامه داد: تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی، حق مشروع و مسلّم مللت ایران است و برای تمامی جان بر کفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دلاورمردان جبهه مقاومت در جهت نابودی رژیم جعلی، توفیق روزافزون، نصرت و عزت الهی را آرزو می کنم.

هدایتی گفت: کاش چشم‌های کور اسراییل یک بار برای همیشه بر این حقیقت عظیم گشوده می‌شد تا ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش می‌داند از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخر خویش می‌داند.

وی عنوان کرد: آنچه که در شب ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، آسمان سرزمین‌های اشغالی را در نوردید، تنها سر آغاز پاسخ به سال‌ها جنایت اسرائیل است. پاسخی که نشان داد یکی از پرادعاترین قدرت‌های نظامی و سیاسی جهان، در برابر اراده‌ی سپاه حق برای انتقام، نمی‌تواند کاری جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و در هم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالیش رقم بزند.

هدایتی اظهار کرد: قدرت ایران در حمله اسرائیل را مدیون شهدایی همچون سلیمانی و آقابابایی هستیم. کشور ما همیشه منادی صلح و ثبات در منطقه بوده و آن کسی که امنیت را بر هم می‌زند این رژیم جعلی و حامیانش هستند که از چند هزار کیلومتر آن طرف دنیا به منطقه ما آمده‌اند و در امورات داخلی کشورها دخالت می‌کنند که باید این مسئله پایان یابد. لذا خون شهدای مقاومت بر زمین نخواهد ماند!

خبرنگار : سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار