مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران:

انسان‌های موفق دنباله‌رو مسیر حقیقت هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 تهران با بیان اینکه تفسیر آیات قرآن مهم است، گفت: انسان‌های موفق، دنباله‌رو مسیر حق و حقیقت بوده و هستند و این حق را قرآن مشخص می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۶۷۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
انسان‌های موفق دنباله‌رو مسیر حقیقت هستند

بزرگترین محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزی آموزش وپرورش منطقه ۱۴ تهران امروز همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از دانش‌آموزان متوسطه در  مدرسه فروغ شهادت برگزار شد.

قاسم بیانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 تهران در این محفل به اهمیت احترام به پدر و مادر در کلام خدا اشاره کرد و افزود: در احادیثی از پیامبر اکرم(ص) بر حفظ کتاب خدا و اهل بیت(ع) تاکید شده است. همچنین نزول قرآن کریم برای بشریت تنها جهت هدایت انسان‌ها در مسیر صحیح زندگی و مجموعه‌ای از سبک زندگی درست و اسلامی است.

وی با بیان اینکه تفسیر آیات قرآن مهم است، خاطرنشان کرد: انسان‌های موفق، دنباله‌رو مسیر حق و حقیقت بوده و هستند و این حق را قرآن مشخص می‌کند و پس از قرآن کریم، کتاب نهج‌البلاغه مولا علی(ع) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیانی با ذکر آیاتی از قرآن کریم به اهمیت انس با این 2 تاکید کرد گفت: ریشه دین، اهل بیت(ع) و قرآن است و ریشه حقایق هستی را در این 2 باید پیدا کرد.

وی دانش‌آموزان را به نگاه ویژه به سیره اهل بیت(ع) دعوت کرد.

در ادامه، مراسم به قرائت دانش‌آموز محمدمهدی طاهری از مدرسه شهید فهمیده، دانش‌آموز عبداللهی از مدرسه فروغ شهادت، مداحی دانش‌آموز مجید استادعباس از مدرسه فروغ شهادت و اجرای حجت‌الاسلام سعیدی‌کیا (مربی طرح امین مدرسه فروغ شهادت) مزین شد.

دانش‌آموزخبرنگار: نیایش حاجیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار