برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه ایام نوروز و رمضان

تهران (پانا) - دبیرستان امام خمینی (ره) در شهر گلپایگان در اقدامی خلاقانه با برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه ایام نوروز و رمضان به استقبال میهمانان نوروزی رفت.

کد مطلب: ۱۴۶۵۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه ایام نوروز و رمضان

نمایشگاه کتاب نوروزی و رمضان توسط انتشارات آثار برات در دبیرستان امام خمینی (ره ) همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲ بعداز نیمه شب پذیرای شهروندان گلپایگانی، میهمانان نوروزی و علاقه مندان به کتاب می‌باشد.

این نمایشگاه محصولات خود را شامل انواع کتاب‌ها، لوازم التحریر و بازی‌های فکری را به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان و همچنین عید نوروز با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند.

لازم به ذکر است که همه رده‌های سنی از این نمایشگاه می‌توانند بازدید و کتاب مورد نظر خویش را خریداری کنند و خوشبختانه استقبال بی‌نظیری هم از سوی مردم این شهر و مسافران نوروزی به عمل آمد.

بخش‌های نمایشگاه شامل: کتاب‌های نفیس و قرآن، مذهبی، دفاع مقدس، سیاسی، ادبیات، تاریخی، رمان، روانشناسی، هنر و حقوق می‌باشد.

یکی از مسئولین نمایشگاه در گفت‌و‌گو با پانا عنوان کرد:  نمایشگاه کتاب با هدف احیا و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بازیابی هویت فرهنگی و ایرانی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گلپایگان برگزار شد.

وی افزود: کتاب، تغذیه روح است و همانگونه که غذای ناسالم انسان را بیمار می کند، انتخاب کتاب نامناسب نیز باعث آزار روح انسانی خواهد شد بنابراین انتخاب کتاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: امیدوارم استقبال مردم به ویژه میهمانان نوروزی از این نمایشگاه و محصولات بسیار غنی فرهنگی که در آن مهیا شده است چشمگیر باشد و بتواند اوقاتی از فراغت آنان را با خواندن کتاب‌های مفید در این ایام تعطیل پُر کند.

تهران/جاذبه‌های گردشگری

خبرنگار دانش آموز: مهلا غلامحسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار