مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

در بیانیه گام دوم انقلاب؛ عمده خطاب رهبری به نوجوانان و جوانان است

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب راه را نشان داده اند و عمده خطاب ایشان به نوجوانان و جوانان است وظیفه تعلیم و تربیت را خطیر دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۲۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
در بیانیه گام دوم انقلاب؛ عمده خطاب رهبری به نوجوانان و جوانان است

آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران عصر امروز برگزار شد.

علیرضا کریمیان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛ از زحمات بی شائبه فولادوند تقدیر کرد و گفت امیدوارم مسیر پر خیر و برکت ایشان را ادامه دهیم.

وی با بیان این کلام از مولا علی(ع) که "در مقابل پدر و آموزگار حتی اگر فرمانروا هستی بلند شو و احترام بنما" نقش معلم را مهم برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با یک گفتمان جدید برای تأمین دین و دنیای مردم پا به عرصه وجود گذاشت و با رهبری امام راحل و در ادامه رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری مسیر پیشرفت و تعالی را طی کرد و امیدواریم در مسیر رشد و تعالی گام برداریم.

کریمیان افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب راه را نشان داده اند و مسئولیت بسیار خطیر است و در این بیانیه عمده خطاب به نوجوانان و جوانان است و این گروه جوان نتیجه زحمات معلمان و مربیان این کشور هستند و ما برای فراهم سازی مسیر این بیانیه؛ باید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را بر اساس آن شکل دهیم. ان شاء الله در جلسات آتی زمینه اجرای برنامه های وزیر را تحقق می بخشیم.

وی در پایان از اعتماد مقام عالی وزارت سپاسگزاری کرد و گفت: امیدواریم اول به کمک خداوند و اهل بیت (ع) و بعد کمک همه همکاران به اهداف خود برسیم و این مسیر پر فراز و نشیب را سربلند طی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار