یکی از اهداف دشمنان علیه انقلاب، بزرگ کردن مشکلات به وسیله رسانه است

تهران (پانا) - سرهنگ ستاری، استقلال و عزت و شرافت و اعتماد به نفس و خودباوری امروز را نتیجه برچیده شدن استبداد توسط امام دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اهداف دشمنان علیه انقلاب، بزرگ کردن مشکلات به وسیله رسانه است

زنگ پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه در مدرسه شاهد امام حسین( ع) منطقه ۲ نواخته شد.

سرهنگ ستاری فرمانده نیروی مقاومت شهید باهنر ضمن تبریک سالروز ورود امام و آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب به مقام معظم رهبری، فرهنگیان و دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند گفت: امام با برچیدن استبداد، استقلال و عزت و شرافت و اعتماد به نفس را به ارمغان آوردند و خودباوری را به ما هدیه دادند.

او تاکید کرد: یکی از اهداف دشمنان قسم خورده ما در جنگ نرم علیه انقلاب، به ویژه نسل جوان، از طریق سیاه نمایی و بزرگ کردن مشکلات به وسیله ابزار رسانه است که وظیفه ما معرفی دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید است.

در ادامه محسن طالبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲، انقلاب را تجلی آیه «كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِیرَةً بِإِذْنِ اللَّـهِ وَ اللَّـهُ مَعَ الصَّابِرِینَ» دانست و گفت: اگر به روزهای انقلاب برگردیم، خواهیم دید تلاش ها و مرارت هایی که توسط پیشروان انجام شد در ۲۲ بهمن متجلی شد.

وی گفت: همانطور که در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر تاکید فرمودند که سرمایه هنگفتی در جوانان است و استفاده از این ظرفیت ضروری است، اگر قرار است این انقلاب پایدار و مستدام و بالنده و پویا باشد باید به اندیشه و توان و ظرفیت های درونی نظام که یکی از بالنده ترین آن ها قشر جوان و نوجوان است که در آموزش و پرورش، تربیت آن ها به ما سپرده شده توجه شود. این ظرفیت، در دوران انقلاب هم این جوانان بودند که با پایداری خود به نتیجه رسیدند ما نیز به کمک هم باید نسلی را تربیت کنیم که ادامه دهنده راه انقلاب باشند و دین باور و با بیانات راهگشای رهبری در سند تحول، بستری را فراهم کنیم تا انقلابی که به انفجار نور تعبیر شد حفظ و توسعه یابد.

طالبی افزود: با وجود همه سختی ها و تحریم ها و کارشکنی هایی که دشمنان در سیر تحول انقلاب ایجاد کردند تا این جریان را از پا بیندازند، ولی به لطف خدا ادامه دارد و ادامه خواهد داشت و امروز در بسیاری از عرصه های علمی و فناوری نانو، ارتش سایبری، ساخت زیردریایی و… سردمدار هستیم و خدا را شاکریم که سرعتش رو به فزونی است. قطعا با تکیه بر ساحت های هفتگانه ی سند تحول، توان مضاعف و سرعت بیشتر و بهتر خواهد شد. انشاالله هرکدام از ما، در هر حوزه ای که هستیم اهداف تعریف شده را به درستی انجام دهیم و در پیشگاه حق رو سفید باشیم.

در ادامه امیرحسین اسماعیلی، فرزند شهید احمد اسماعیلی از شهدای عزیز مدافع حرم دکلمه ای را اجرا کرد و از طرف مدیریت منطقه هدایایی به او اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار