کریمی: پوشش حداکثری دانش آموزان استثنایی تهرانی در راستای عدالت آموزشی انجام شد

تهران (پانا) - شهناز کریمی، رییس اداره استثنایی شهر تهران در مراسم نکوداشت روز جهانی معلولین درباره تلاش شهر تهران جهت تحت پوشش قراردادن حداکثر دانش آموزان جهت استفاده از برنامه های آموزشی، تربیتی و توانبخشی و برقراری عدالت آموزشی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: پوشش حداکثری دانش آموزان استثنایی تهرانی در راستای عدالت آموزشی انجام شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران،مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین در شهر تهران صبح روز دوشنبه 17 آذرماه 99 با رعایت دستور العمل و پروتکل های بهداشتی با حضور حداقل مسئولین، نماینده دانش آموزان و همکاران و مدیران مدارس در سالن همایش مجتمع نابینایان شهید محبی برگزار شد.

شهناز کریمی باگرامیداشت روز جهانی معلولین و یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای هسته ای، مدافع حرم، مدافع سلامت، شهید قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده گفت: اراده و تلاش افراد دارای معلولیت برای زندگی در جوامع ستودنی است و بسیاری از این عزیزان ثابت کرده اند که می شود با اراده و تلاش قله های افتخار را کسب کرد. ما نیز نظاره گر افتخار آفرینی دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران بودیم و هستیم.

وی در ادامه ضمن تشریح فعالیت های آموزشی، تربیتی و توانبخشی اداره استثنایی شهر تهران در یکسال گذشته بویژه در زمان شیوع بیماری کرونا گفت: اداره استثنایی، کارشناسان، مدیران مدارس، همکاران و معلمان مدارس استثنایی و اولیاء با همفکری، همدلی و همکاری و برنامه ریزی توانستند با حداکثر توان جهت برقراری عدالت آموزشی و تحت پوشش قراردادن حداکثر دانش آموزان جهت استفاده از برنامه های آموزشی،تربیتی و توانبخشی و برقراری عدالت آموزشی و تحقق اهداف تعلیم و تربیت این عزیزان تلاش کنند.

کریمی در ادامه گفت: مدیران و معلمان با روشهای متفاوت از جمله آماده سازی بسته های آموزشی، تهیه اطلس یادگیری، هدایت و همراهی دانش آموزان و اولیاء در بستر فضای مجازی (شبکه شاد)، تهیه تبلت و گوشی هوشمند و بسته های اینترنت برای دانش آموزان نیازمند و آموزش حضوری بر اساس پروتکل های بهداشتی در صورت لزوم و اقدامات مختلف ثابت کردند آموزش تعطیل نیست.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران افزود: این اداره بر اساس دستورالعمل های سازمان استثنایی و اداره کل و بسته های تحولی با نظارت بر اجرای برنامه ها در کنار مدیران و معلمان مدارس با برگزاری پویش ها، جشنواره ها، جلسات ضمن خدمت مجازی، جلسات آموزشی در حوزه های مختلف آموزشی، توانبخشی، تربیتی، مشاوره، تربیت بدنی و ... اقدام کرده است.

وی گفت: امیدواریم در جامعه ای که زندگی می کنیم همه دست در دست هم برای اجرای قانون حمایت از معلولین بکوشیم و برای آبادانی کشور عزیزمان گام برداریم.

کریمی در پایان مجددا این روز جهانی را گرامی داشتند و برای کلیه همکاران دارای معلول،دارای فرزند معلول و دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت کردند.

در پایان این مراسم از تعدادی از دانش آموزان مقام آور کشوری، برگزیده کنکور و همکاران معلول و دارای فرزند معلول، مسئولین نهادهای دولتی و مردمی فعال در ارائه خدمات به دانش آموزان با نیازهای ویژه تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار