محسن طالبی به سرپرستی آموزش و پرورش منطقه۲ منصوب شد

تهران (پانا) - طی حکمی از سوی عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران؛ محسن طالبی به سمت سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه 2 منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
محسن طالبی به سرپرستی آموزش و پرورش منطقه۲ منصوب شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران، طی حکمی از سوی فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران محسن طالبی به سمت سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه 2 منصوب شد.

متن حکم عبدالرضا فولادوند به شرح زیر است:

جناب آقای محسن طالبی نظر به تعهد، تقوا، شایستگی و تجربه جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت، سرپرستی و انجام شرح وظایف پست سازمانی 339-5-101 مدیرآموزش و پرورش منطقه 2شهر تهران منصوب می شوید.

شایان ذکر است در این مراسم بهارلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل شهر تهران، حدادی، مشاور اجرایی مدیرکل و اسدی، مدیر حراست شهر تهران حضور داشتند.

بهارلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی گفت: منطقه 2 که چهارمین منطقه از نظر تراکم تعداد دانش آموزی در شهر تهران است یک تیم همدل و خوش فکر کارآمد با مدیریت آقای میرشفیعی با اهداف آموزشی و پرورشی در سطوح مختلف فعالیت های خوبی داشتند.

وی افزود: در آموزش و پرورش نیروی انسانی کارآمد حرف اول را می زند و هدف از کار تیمی محقق شدن اهداف سازمان برای بارور نمودن اندیشه های دانش آموزان است و با درایت آقای طالبی و شناختی که از منطقه دارد به قطع این مسیر تعلیم و تربیت که هدف تعالی دانش آموز است به درستی به سر منزل مقصود خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار