یارمحمدی: یکی از شاخص های ارزیابی وعملکرد مدیران باید پایبندی به برنامه سالانه باشد

تهران ( پانا ) - فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 3 اظهارکرد: در ارزیابی عملکرد مدیران مدارس یکی از معیار های اصلی باید میزان پایبندی و توجه آنان به برنامه سالانه باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
یارمحمدی: یکی از شاخص های  ارزیابی وعملکرد مدیران باید پایبندی به برنامه سالانه باشد

فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۳ در خصوص فرآیند تدوین و تنظیم برنامه سالانه مدارس گفت: با ابلاغ برنامه سالانه از طرف اداره کل شهر تهران در این خصوص منطقه 3 کمیته ای متشکل از نمایندگان مقاطع مختلف تحصیلی ونماینده معاونت پرورشی وتربیت بدنی و همچنین توتان عربشاهی، کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز و قرآن وعترت و با محوریت طاهره صباغها، معاون پژوهش وبرنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی تشکیل داد که پس ازجلسات متعدد و بررسی برنامه سالانه، و تایید اداره کل شهر تهران به مدارس ارسال شد.

یارمحمدی اشاره کرد: در حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ۵۱ برنامه در قالب حدود ۲۴۰ فعالیت پیش بینی شده است. که ۳۶برنامه و ۲۰۴ فعالیت آن مربوط به پرورشی و فرهنگی و ۱۵برنامه و ۳۶ فعالیت دیگرمربوط به تربیت بدنی و سلامت است.
وی همچنین افزود: انتظار می رود مدیران برای تهیه و تنظیم برنامه های مدرسه پس از دریافت فرم انتظارات از مدرسه و فهرست فعالیت های آن، ضمن تشکیل جلسات برنامه ریزی مشارکتی در مدرسه، از مشورت و نظرات تمامی ارکان مدرسه اعم از :معاونین آموزشی و پرورشی، نماینده دبیران، نماینده اولیا، نماینده شورای دانش آموزی و استفاده کنند.
یارمحمدی در پایان،اظهار کرد:علاوه بر اینکه از کارشناسان حوزه ی معاونت پرورشی خواسته شده فعالیت های خود را در چارچوب برنامه سالانه تنظیم کنند، مدیران مدارس نیز اهتمام ویژه ای به عملیاتی شدن برنامه عمل سالانه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار