قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در گفت‌و‌گو با پانا مطرح کرد:

هنرنمایی 1000 دانش‌آموز دختر متوسطه اول در همایش «یاوران مقاومت»

دختران و پسران دانش‌آموز ما مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند و حامی مظلوم هستند‌

تهران (پانا) - دومین همایش «یاوران مقاومت» با حضور وزیر آموزش‌و‌پرورش در ورزشگاه شهید‌ثمری شهرستان ملارد با هنرنمایی 1000 دانش‌آموز دختر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۱۱۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
هنرنمایی 1000 دانش‌آموز دختر متوسطه اول در همایش «یاوران مقاومت»

علی فلاحتکار قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور در حاشیه همایش یاوران مقاومت که صبح امروز در شهرستان ملارد برگزار شد در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: امروز شاهد دومین همایش یاوران مقاومت که در شهرستان ملارد با هنرنمایی ۱۰۰۰ دانش‌آموز دختر متوسطه اول و با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، هستیم که اولین همایش آن در استان خراسان شمالی برگزار شده بود.

وی افزود: امروز ما شاهد نظم تشکیلاتی و هنرنمایی دختران سرزمین‌مان در نمایش هویت یک دختر ایرانی و مسلمان که حامی جبهه مقاومت هستند، بودیم، الحمدلله هرآن کسی که امروز در این همایش حضور داشت پس از اجرای هویت‌ساز، هویت‌بخش و الهام‌بخش دانش‌آموزان لبخند به لب‌شان آمد و نسبت به داشتن چنین دخترهایی احساس غرور می‌کردند.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: این پیام را مجموعه همایش‌های یاوران مقاومت صادر می‌کند که ‌دختران و پسران‌ ما‌، از جبهه حق دفاع می‌کنند، هنوز در کنار جبهه مقاومت هستند، از ظلم ناراحت‌اند، مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند و حامی مظلوم هستند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار