معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌و‌پرورش در بازدید از غرفه‌های نمایشگاه طرح‌های تربیتی:

باید «حلقه‌های میانی» برای رشد فضای تربیتی و پرورشی در کشور مورد توجه قرار گیرند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از غرفه‌های نمایشگاه طرح‌های تربیتی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور که از امروز در دانشگاه انقلاب اسلامی برپا شده است، بازدید کرد.‌

کد مطلب: ۱۵۱۰۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
باید «حلقه‌های میانی» برای رشد فضای تربیتی و پرورشی در کشور مورد توجه قرار گیرند

اولین جشنواره طرح‌های تربیتی سازمان بسیج دانش‌آموزی صبح امروز در دانشگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد. سازمان بسیج دانش‌آموزی در قالب طرح‌های تربیتی (ویژه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم) طی شش سال گذشته، در بیش از 7 هزار مدرسه و مساجد سراسر کشور، با فعالیت جهادی بیش از 15 هزار مربی خواهر و برادر بسیجی، اقدام به فعالیت‌های تربیتی برای دانش‌آموزان کرده است. بر همین اساس در سال تحصیلی گذشته، سازمان بسیج دانش‌آموزی اقدام به برگزاری جشنواره طرح‌های تربیتی در سطح ملی کرده که طی آن مجموعه‌هایی که در مرحله اول و دوم جشنواره (شهرستانی و استانی) رتبه اول را کسب کرده بودند به‌عنوان منتخب استانی به مرحله نهایی (کشوری) راه یافته‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز از نمایشگاهی که به همین مناسبت در دانشگاه انقلاب اسلامی برپا شده است، بازدید کرد. در این نمایشگاه، مربیان در 64 غرفه طرح‌های تربیتی برتر خود را به نمایش گذاشته‌اند. حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «یکی از چیزهایی که در فضای تربیتی امروز وزارت آموزش و پرورش بسیار نیاز است ارائه الگوهای موفق است، شناسایی الگو‌های موفق و ارائه آن به کسانی که کنش می‌کنند در فضای تربیتی بسیار مهم است.»

وی ادامه داد: «برنامه‌های بسیار خوبی در سطح سازمان بسیج دانش‌آموزی درحال اجرا‌ست از جمله طرح شهید‌بهنام محمدی. غرفه‌هایی را که بازدید کردم‌، برنامه‌های خوبی در جهت ارتباط با نوجوانان، جذب دانش‌آموزان به مسجد و رشد آن‌ها ارائه شده است. اعتقاد ما این است که اگر می‌خواهیم فضای تربیتی و پرورشی در کشور رشد پیدا کند باید این حلقه‌های میانی را شناسایی کنیم و برای حلقه‌های میانی اهمیت و ارزش زیادی ‌قائل شویم.»  

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار