قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی در گفت‌وگو با پانا:

منابعی که در «شور عاطفه‌ها» از هر مدرسه جمع‌آوری شود در همان مدرسه هزینه می‌شود

مدارس با هماهنگی و همکاری «مدیر مدرسه» در صورت تامین نیازهایشان، می‌توانند معین دیگر مدارس شوند

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی درباره نحوه هزینه‌کرد منابعی که از محل شور عاطفه‌ها جمع‌آوری می‌شود گفت تفاهم ما با کمیته امداد این بوده است که منابعی که از هر مدرسه جمع‌آوری می‌شود در همان مدرسه هزینه شود. اما اگر نیازهای یک مدرسه از این محل ‌تامین شد، می‌تواند با همکاری و هماهنگی مدیر مدرسه، معین دیگر مدارس شود و به آن‌ها نیز کمک کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۶۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
منابعی که در «شور عاطفه‌ها» از هر مدرسه جمع‌آوری شود در همان مدرسه هزینه می‌شود

علی فلاحتکار ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران براساس تقویم اجرایی که هر ساله داشته، امسال هم به همت همکاران‌مان در ستاد، استان‌ها و مجموعه کمیته امداد حضرت امام (ره)، مراسم جشن عاطفه‌ها را که با شهادت سیدحسن نصرالله و شهید سیدعباس نیلفروشان مقارن شده بود را با عنوان شور عاطفه‌ها برگزار کرد.»

وی ادامه داد: «‌انشالله این اتفاق زیرساخت لازم برای مشارکت جمعی دانش‌آموزان در کار خیر، کمک‌‌کردن به یکدیگر و گرفتن دست همدیگر و نهادینه‌شدن این مهم باشد. اساسا اقتضای فطرت انسانی نیز همین است که به همدیگر کمک کنیم، دست همدیگر را بگیریم، کمک کنیم که همه بتوانند زیست آسوده‌ای داشته باشند.»

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی اضافه کرد با بیان اینکه امیدوارم مشارکت جمعی و روحیه اجتماعی بودن در نهادی به نام مدرسه نهادینه شود، گفت: «تفاهم ما با کمیته امداد این بوده است که منابعی که از هر مدرسه جمع‌آوری می‌شود در همان مدرسه هزینه شود. اما اگر نیازهای یک مدرسه از این محل ‌تامین شد، می‌تواند با همکاری و هماهنگی مدیر مدرسه، معین دیگر مدارس شود و به آن‌ها نیز کمک کنند.» 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار