پیام قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان؛

‌جبهه مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد

تهر ان (پانا)‌ - قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور، در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیام‌ تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
‌جبهه مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد

پیام علی فلاحتکار به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا والصدیقین

 وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

رژیم جنایتکار صهیونیستی پس از شکست‌های مفتضحانه خود در جبهه مقاومت و برای جبران انزوای خود، به کشتارها و قتل‌عام‌های دیوانه‌وار روی آورده است و بار دیگر خوی خود‌برتربینی، ضد انسانی و وحشیانه خود را برای همه آشکار کرد، غافل از آنکه به اراده پروردگار متعال روز به روز بر رسوایی این رژیم کودک‌کش و حیوان‌صفت افزوده خواهد شد. 

سازمان دانش‌آموزی به‌واسطه پشتوانه‌ی دانش‌آموزی که هر یک خود یک حاج قاسم و سید حسن نصرالله ‌را در خود می‌پرورانند اعلام می‌دارد که این حرکت غیر انسانی بی‌پاسخ نخواهد ماند و جمیع دانش‌آموزان ایرانی با اراده‌ای فولادین و قدرتی بی‌نظیر و قوی‌تر از پیش و آگاهانه این جنایت را محکوم نموده و با ایمانی راسخ در حمایت از کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی و لبنانی دلجویی می‌نماید و تا پای جان پشتیبان مظلومین جبهه مقاومت خواهند بود. 

پیشتازان پیشران سازمان دانش‌آموزی در محکوم‌کردن شدید رژیم صهیونیستی غاصب و یاری ملت مظلوم منطقه غرب آسیا مخصوصا قدس شریف به فرمان ولی امر مسلمین آماده جهاد با صهیونیست‌ها است و با حضور پرشور خود به میدان آمده و دادخواه ملت‌های مظلوم خواهند بود‌.

به نصرت الهی، جبهه مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی قدس شریف به دستان فرزندان برومند مقاومت اسلامی رقم خواهد خورد.

اینجانب شهادت این برادر عزیزمان را به حضرت بقیه الله الاعظم امام مهدی (روحی و ارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای، بیت مکرم شهید سید حسن نصرالله، مردم مقاوم و عزیز غزه و ملت‌ سوگوار لبنان و ایران و جبهه مقاومت تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای روح آن شهید عزیز، رحمت واسعه الهی، علو درجات و محشور شدن با سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (علیه السلام) را در رضوان الهی خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار