«باشگاه نوجوان جهانی» تشکیل شد؛ ‌‌پیشتازان سازمان دانش‌آموزی صدای انسانیت را فریاد می‌زنند

تهران (پانا) - «باشگاه نوجوان جهانی» متشکل از نوجوانان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی و با جمعیتی پنج هزار نفره از دانش‌آموز سراسر کشور و با هدف دفاع از مستضعفین عالم و دفاع از ملت مظلوم فلسطین، رسما اعلام موجودیت کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
«باشگاه نوجوان جهانی» تشکیل شد؛ ‌‌پیشتازان سازمان دانش‌آموزی صدای انسانیت را فریاد می‌زنند

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم رب المستضعفین

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

این وعده خداست که وارثان زمین، مستضعفان آن باشند. ظهور اسلام سبب شد تا انسان‌ها نه دیگری را تحقیر کنند و نه خود حقیر شوند! نه تحت سلطه غیرخدا در آیند و نه سلطه‌گری کنند! انقلاب اسلامی ایران، رجوع به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی بود. بازگشت به کرامت انسان. امام خمینی(ره)، جرئت قد علم کردن جلوی  قلدرهای ظالم دنیا را به مستضعفین داد. امام ما که در قیاس با ابرقدرت‌های دنیا، دستش از قدرت‌های مادی خالی است، شعار نه شرقی نه غربی می‌دهد! شگفتا! او چیزی قوی‌تر از سلاح و جنگ‌افزار دارد. دل‌ربایی در دست دارد که دل‌های انسان‌ها جذب آن می‌شود. آن‌چه که میان همه انسان‌ها مشترک است، انسانیت یا همان فطرت ایشان است. مکتب امام(ره) همان اسلام ناب محمدی است که انسانیت و فطرت انسان‌ها را از خود سیراب می‌کند و ایشان را جلا می‌دهد.

اکنون این وظیفه ما نوجوانان جهان‌اندیش است که، صدای انسانیت و اسلامیت بوده و جلودار دانش‌آموزان و دانشجویان آزاده جهان برای آماده‌سازی آن برای تحقق تمدن اسلامی و استقرار حکومت حضرت ولی عصر(عج) باشیم. ان‌شاءالله!

بر این اساس و به‌مناسبت عضویت قریب به پنج هزار دانش‌آموز از سراسر کشور در باشگاه فراملیتی صدای انسانیت، بدین‌وسیله این نهاد، موجودیت خود را رسما اعلام کرده و دفاع از مستضعفین عالم را وظیفه دینی، انسانی و اجدادی خود می‌داند و هم‌صدا با جهان، مدافع ملت مظلوم فلسطین خواهد بود.

ما نوجوانان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی از تمامی دانش‌آموزان آگاه و بیدار دعوت می‌کنیم تا با عضویت و فعالیت در این باشگاه، صدای انسانیت باشند.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای عضویت در این باشگاه فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار