سعیدی در گفت‌وگو با پانا:

مبارزه با اسرائیل تا تشکیل دولت فلسطین ادامه دارد

دادگاه لاهه و سازمان‌های بین المللی وظیفه دارند رژیم صهیونیستی را محکوم کنند

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه مبارزه با اسرائیل تا تشکیل دولت فلسطین ادامه دارد، گفت یقیناً در آینده‌ای نزدیک شاهد اتفاق‌های بهتری در میدان در عرصه دیپلماسی و میدان خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۵۱۱۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مبارزه با اسرائیل تا تشکیل دولت فلسطین ادامه دارد

بهنام سعیدی در گفت‌وگو با پانا ضمن تسلیت شهادت یحیی السنوار، اظهار کرد: «رژیم اسرائیل تصور می‌کند با به شهادت رساندن فرماندهان حماس و محور مقاومت می‌تواند انگیزه آنها را در جهت مبارزه با این رژیم ایجاد کند؛ در صورتی که با شهادت هر مجاهد، ده‌ها مجاهد با انگیزه بیشتری با رژیم صهیونیستی مقابله خواهند کرد.»

وی افزود: «شهید السنوار ۲۳ سال از عمر مبارز خود را در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذراند و نه تنها از اراده این مجاهد برای مبارزه نکاست بلکه اراده او را برای مقابله و مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی بیشتر کرد. نگاه اسرائیل و آمریکا این بود که سنوار شاید در یک مکانی دور از میدان باشد اما طبق فیلمی که منتشر کردند نشان داد که سنوار تا آخرین لحظات عمر خود مبارزه کرد و ایستادگی کرد و در نهایت به فیض بزرگ شهادت نائل شد.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان دستاوردی بجز جنایت و اقدامات وحشیانه نداشته است، گفت: آنچه که مسلم است، این مبارزه تا تشکیل دولت فلسطین ادامه دارد؛ راهی جز مبارزه با اسرائیل وجود ندارد. اسرائیل نشان داده که مبارزه همه جانبه تنها راه ممکن است. دولت‌های اسلامی نیز باید به وظایف خود عمل کنند و از هر ابزار و امکاناتی که دارند باید جهت مقابله با این رژیم کودک کش کوتاهی نکنند. یقیناً در آینده ای نزدیک ما شاهد اتفاق‌های بهتری در میدان در عرصه دیپلماسی و میدان خواهیم بود.»

سعیدی در پایان ضمن اشاره به نامه ایران به دادگاه لاهه برای اقدام فوری در برابر جنایات رژیم اسرائیل، خاطرنشان کرد: «اسرائیل هیچ گونه خط قرمزی را حفظ نکرده است. کوتاهی نهادهای بین المللی را در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شاهد هستیم. شورای امنیت، دستگاه‌های بین المللی و دادگاه لاهه که در برابر حقوق ملت‌ها مسئولیت دارند باید به وظایف خود عمل کنند. در کدام منشور بین الملل ذکر شده که کودکان شیرخواره باید با بمب‌ها و موشک‌ها مورد اصابت قرار گیرد؟ وظیفه دادگاه لاهه و سازمان‌های بین المللی است که رژیم صهیونیستی را محکوم کنند. کشورهای اسلامی نیز باید در جهت مبارزه با این رژیم گام بردارند. سایر کشورها هم در راستای حفظ حقوق بشر باید اعلام برائت کنند و از این کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار