عراقچی: مشورت‌های امروز با مقامات مصر ‌بسیار سازنده بود

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه در پایان دیدارهای خود با مقامات مصر گفت نگرانی‌ها و منافع مشترک داریم و طبیعی است که موضوعات مورد اختلافی نیز وجود دارد. مشورت‌های امروز بسیار سازنده بود از این جهت که دیدگاه‌های دو طرف بهم نزدیک است.

کد مطلب: ۱۵۱۰۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
عراقچی: مشورت‌های امروز با مقامات مصر  ‌بسیار سازنده بود

‌سید عباس عراقچی در ارتباط با رایزنی‌های روز پنجشنبه خود با مقامات مصر در قاهره گفت: مسائل دوجانبه‌ای بین ایران و مصر وجود دارد که در‌خصوص آن در این دیدارها صحبت کردیم، روابط دو‌جانبه را مرور کردیم و فکر می‌کنم که الان چشم انداز بهتری وجود دارد.

وی افزود‌: موضوع اصلی سفر من در حال حاضر مشورت‌ها و رایزنی‌ها در‌خصوص مسائل منطقه بود.

این دیپلمات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران همچنین در مورد رایزنی‌اش با رئیس‌جمهور مصر گفت‌: رایزنی‌های امروزم با آقای السیسی بسیار صریح، مستقیم و جدی در‌خصوص اوضاع منطقه بود.

عراقچی با بیان این‌که ما نگرانی‌ها و منافع مشترک داریم و طبیعی است که موضوعات مورد اختلافی نیز وجود دارد، تصریح کرد‌: مشورت‌های امروز بسیار سازنده بود از این جهت که دیدگاه‌های دو طرف بهم نزدیک است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: از همه مهمتر این که در‌خصوص جلوگیری از افزایش تنش و گسترش جنگ به کل منطقه که یک نگرانی عمومی است، بین دو کشور اتفاق نظر وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار