توصیه سفارت ایران در لندن به کشورهای منطقه

درس بگیرید پیش از آنکه دیر شود

تهران (پانا) - سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به استاندارد دوگانه غرب در مواجهه با تروریسم رژیم صهیونیستی، به کشورهای منطقه غرب آسیا توصیه کرد: در صورت تجاوز صهیونیست‌ها به کشور شما، اروپایی‌ها از این رژیم حمایت خواهند کرد؛ پس درس بگیرید پیش از آنکه دیر شود.

کد مطلب: ۱۵۰۶۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
توصیه سفارت ایران در لندن به کشورهای منطقه

سفارت کشورمان روز چهارشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: وقتی رژیم صهیونیستی، غزه را با خاک یکسان‌ می‌کند و ده‌ها هزار نفر و از جمله زنان و کودکان ‌را می کشد، اروپایی‌ها ساکت‌اند؛ وقتی آن رژیم متجاوز به لبنان و سوریه حمله می‌کند، اروپایی‌ها ساکت‌اند؛ به سفارتخانه‌ها و دیپلمات‌های ایرانی حمله می‌کند، اروپایی‌ها باز هم ساکت‌اند! اما زمانی که ایران برای دفاع مشروع اقدام می‌کند، همگی به صدا در می آیند و ایران را محکوم می‌کنند!

سفارت کشورمان تاکید کرد: تجاوزگری رژیم اسرائیل پایانی ندارد! در هر مرحله‌ای اگر آنان بخواهند اندکی با تجاوزات این رژیم مخالفتی کنند خودشان قربانی تجاوز این رژیم خواهند شد و اروپایی‌ها و همه سازمان‌های بین المللی از این رژیم حمایت و آنان را محکوم خواهند کرد؛ پس درس بگیرید پیش از آنکه دیر شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار