بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به تل‌آویو و عسقلان

تهران (پانا)- سخنگوی نیروهای مسلح یمن همانطور که قبلا با انتشار توئیتی در صفحه خود در پلتفرم «ایکس» خبر داده بود در بیانیه‌ای به جزئیات عملیات جدید نیروهای مسلح این کشور در عمق اراضی اشغالی پرداخت.

کد مطلب: ۱۵۰۵۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به تل‌آویو و عسقلان

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره عملیات بامداد جمعه با اشاره به اجرای ۲ عملیات گفت: اولی با موشک مافوق صوت فلسطین ۲ در تل‌آویو و دومی با پهپاد یافا در عسقلان انجام شد.

سریع تاکید کرد: این ۲ عملیات در تل‌آویو و عسقلان با موفقیت به اهداف خود دست یافتند.

پیشتر چندین پلتفرم رسانه‌ای صحنه‌های رعب و وحشت را در داخل تل‌آویو و از شهرک نشینان دراز کشیده در خیابان‌ها پس از شنیدن صدای آژیر خطر منتشر کردند، در حالی که برخی از لنزها صداهای انفجار را مستند کردند، در حالی که رسانه‌های دیگر گفتند هواپیماهایی که قرار بود در فرودگاه بین‌المللی بن گوریون فرود بیایند، تغییر جهت دادند و در آنجا فرودن نیامدند.

طی ماه‌های گذشته، نیروهای مسلح یمن موفق شدند ۲ بار تل‌آویو (یافای اشغالی) را هدف قرار دهند که اولی با پهپاد، منجر به کشته شدن یک زن صهیونیست و مجروح شدن هفت تن دیگر بر اساس اعترافات ارتش اشغالگر شد، در حالی که بار دیگر با یک موشک مافوق صوت قبل از تشدید تنش اخیر در لبنان هدف قرار گرفت.

پدافند هوایی دشمن در ۲ عملیات گذشته نتوانست پهپاد یا موشک مافوق صوت را که در عرض ۱۱ و نیم دقیقه به تل‌آویو رسید، ساقط کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار