هدف رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به لبنان چه بود؟

تهران (پانا) - عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: حمله سایبری اسرائیلی به لبنان با هدف برهم زدن اوضاع و وارد کردن منطقه به جنگ گسترده رخ داد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به لبنان چه بود؟

به گزارش المیادین، عبدالعزیز بن حبتور عضو شورای عالی سیاسی یمن به المیادین گفت: ما با ملت لبنان و در راس آن مقاومت به رهبری حزب الله ابراز همبستگی می کنیم.

وی افزود: حمله سایبری اسرائیلی به لبنان با هدف برهم زدن اوضاع و وارد کردن منطقه به جنگ گسترده رخ داد.

بن حبتور تاکید کرد: ما اتاق عملیات مشترک میان رهبران محور مقاومت داریم و هماهنگی جاری میان یمنی ها، عراقیها، لبنانی ها، سوری ها و ایرانی ها برای درهم شکست پروژه صهیونیستی برقرار است.

در پی انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت، نیروهای مسلح یمن عنوان کردند که همبستگی آن‌ها با مقاومت اسلامی در لبنان در مواجهه با حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی فراتر از موضع سیاسی خواهد بود.

این مطلب در بیانیه‌ای از سوی سرتیپ «عبدالله بن عامر» معاون وزارت دفاع در دولت نجات ملی یمن، اعلام شد.

بن عامر در پستی در پلتفرم «ایکس» نوشت: «این جنایت، حق مشروع و مناسب برای پاسخگویی را به مقاومت دلیرانه لبنان اعطا می‌کند، چرا که همدردی گسترده‌ای از سوی ملت‌های عربی و اسلامی وجود دارد، و حتی در بسیاری از کشورها دیگر؛ هرچند این کشورها صریحاً موضع خود را اعلام نکرده‌اند، اما واکنش‌های رسمی هم قابل مشاهده است.»

وی افزود: «همه مطمئن هستند که این مقاومت از امکانات بسیاری برخوردار است و تصمیم نهایی با آن‌هاست و همه از هر اقدامی که اتخاذ کنند، حمایت خواهند کرد».

او همچنین تاکید کرد که «همبستگی یمن با لبنان و مقاومت دلیرانه آن، تنها به موضع سیاسی محدود نخواهد شد.»

گفتنی است؛ عصر دیروز شماری از دستگاه‌های پیچر در لبنان منفجر شد که طبق آمار اعلام شده از سوی وزیر بهداشت لبنان ۱۲ نفر در این عملیات تروریستی شهید و بیش از ۳ هزار نفر زخمی شده‌اند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار