در واکنش به ادعاهای آمریکا و غرب در سالگرد اغتشاشات؛

کنعانی: واژه شرم نزد مقامات برخی کشورها چقدر مظلوم و مهجور است

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت برخی اگر حرف نزنند، قبل از همه برای خودشان بهتر است زیرا شنوندگان کمتر به آنان پوزخند می‌زنند.

کد مطلب: ۱۵۰۲۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

‌ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: برخی اگر حرف نزنند، قبل از همه برای خودشان بهتر است زیرا شنوندگان کمتر به آنان پوزخند می‌زنند.

وی افزود: ناقضان حرفه‌ای حقوق بشر، متجاوزان و تحمیل کنندگان جنگ‌های خونین بر سایر کشورها و ملت‌ها، اشغالگران سرزمین‌های دیگر ملت‌ها، عاملین قتل، غارت و آوارگی ملت‌ها در مناطق مختلف جهان، ناقضان حقوق بومیان و رنگین پوست‌ها و قاتلان آن‌ها، اداره‌کنندگان زندان‌های قرون وسطایی و بی‌نام، اهدا‌کنندگان بمب‌ها و تسلیحات شیمیایی به رژیم صدام، سرکوب‌کنندگان معترضان سیاسی و مدنی، حامیان و میزبانان گروه‌های تروریستی و جنایتکار نظیر منافقین و داعش، حامیان رژیم کودک‌کُش صهیونیستی و اهدا کنندگان بمب‌های ممنوعه به این رژیم برای کشتار جمعی فلسطینیان بهتر است قبل از دست بردن به قلم و یا حرّافی کردن علیه ج. ا.ایران، ابتدا نگاهی به تاریخ بلند جنایات و فهرست سیاه آدم‌کُشی دولت خود بیندازند و سپس درباره حقوق بشر و دفاع از حقوق ملت ایران صحبت کنند. واژه شرم نزد مقامات برخی کشورها چقدر مظلوم و مهجور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار