صنعا: در زمان مناسب از سلاح باکیفیت دیگری استفاده خواهیم کرد

تهران (پانا) - وزیر اطلاع‌رسانی دولت جدید یمن، رژیم صهیونیستی را به عملیات‌های نظامی بیشتر تهدید و تاکید کرد که یمن در چارچوب هماهنگی با محور مقاومت وارد این نبرد شده است.

کد مطلب: ۱۵۰۱۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
صنعا: در زمان مناسب از سلاح باکیفیت دیگری استفاده خواهیم کرد

هاشم شرف الدین، وزیر اطلاع‌رسانی دولت «تغییر و سازندگی» یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین» با اشاره به اینکه این کشور قلب دشمن را در تل‌آویو هدف قرار می‌دهد، هشدار داد: رژیم اشغالگر اسرائیلی از هیچ‌گونه حمله یمن به اراضی اشغالی مصون نیست و هر چیزی ممکن است.

شرف الدین در ادامه نیز تاکید کرد که سلاح با کیفیت دیگری وجود دارد که در زمان مناسب استفاده خواهد شد.

وزیر اطلاع‌رسانی دولت یمن با اشاره به اینکه نیروهای مسلح این کشور توانایی‌های خود را از میدان و در جریان درگیری‌های مستمر با ائتلاف (عربی ضد یمن) توسعه دادند، اظهار کرد: یمن توانست توانایی‌های نظامی خود را در زمینه‌های مختلف توسعه دهد و موشک‌هایش به اهداف دریایی متحرکی اصابت می‌کنند.

او همچنین تاکید کرد: رژیم اشغالگر اسرائیلی باید جدیت یمن را در یاری فلسطین و ملت و مقاومت آن و پاسخ به حملات علیه آنها درک کند.

شرف‌الدین در ادامه نیز افشا کرد: شلیک موشک بالستیک فراصوت جدید یمن تنها چند ساعت پس از صحبت‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تشدید جنگ با لبنان انجام شد.

او با اشاره به هماهنگی کامل یمن با محور مقاومت تاکید کرد: یمن تقسیم نبرد را نمی‌پذیرد و ما در چارچوب همکاری‌ها و هماهنگی‌های دائمی وارد این نبرد شدیم.

این وزیر دولت جدید صنعا افزود: یمن از آزادی، بزرگی و سربلندی برخوردار است و امروز به بلندترین صدای مقابله با امپریالیسم تبدیل شده است.

شرف‌الدین در پایان نیز با یادآوری اظهارات اخیر عبد الملک الحوثی، رهبر جنبش مردمی انصارالله یمن که گفته بود، «آنچه در راه است، بزرگتر است»، رژیم صهیونیستی را به عملیات‌های نظامی بیشتر تهدید کرد.

نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه اعلام کرد که یگان موشکی آن با استفاده از یک موشک بالستیک فراصوت جدید، هدف نظامی را در منطقه «یافا» در تل‌آویو با موفقیت هدف قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار