مقاومت فلسطین: حمله یمن به تل‌آویو، دفاع از فلسطین است

تهران (پانا) - گروه‌های مقاومت فلسطین، حمله ارتش یمن به عمق سرزمین‌های اشغالی را بیانگر حق امت اسلام در دفاع از فلسطین دانستند.

کد مطلب: ۱۵۰۱۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مقاومت فلسطین: حمله یمن به تل‌آویو، دفاع از فلسطین است

گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه مشترکی اعلام کردند حمله ارتش یمن به عمق سرزمین‌های اشغالی بیانگر حق امت، ملت‌ها و آزاده‌های آن در دفاع از فلسطین، قدس و مسجدالاقصی است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز یکشنبه اعلام کرد ارتش یمن یک هدف نظامی در منطقه «یافا» در فلسطین اشغالی را با یک موشک بالستیک جدید فراصوت به صورت موفقیت‌آمیز هدف قرار داد.

به نقل از سایت خبری المیادین، در بیانیه مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین آمده است: حمله ارتش یمن شرکت واقعی و اقدامی واجب در نبرد مبارک طوفان الاقصی از سوی جبهه‌های پشتیبان در پاسخ به ندای مردم مظلوم فلسطین توسط دشمن صهیونیستی- آمریکایی است.

در این بیانیه آمده است مقاومت یمن به رهبری انصارالله، مقاومت لبنان به رهبری حزب‌الله، مقاومت اسلامی در عراق و همه جبهه‌ها و عرصه‌های حمایتی هرگز از مقاومت همه جانبه امت با تمام مولفه‌ها، جناح‌ها و جهت‌گیری‌های فکری‌اش جدا نمی‌شوند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در این بیانیه اقدامات جبهه‌های پشتیبانی در حمایت از ملت فلسطین، انتقام از خون بی‌گناهان فلسطینی و پاسخ به جنگ نسل‌کشی را تبریک گفتند.

گروه‌های مقاومت فلسطین از همه مردم فلسطین، امت و آزادگان جهان خواستند مقاومت را با همه روش‌ها، اشکال و ابزار آن تشدید کنند و با تروریسم صهیونیستی - آمریکایی مقابله کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار