سناتور آمریکایی درباره تبعات جدی پیروزی ترامپ هشدار داد

تهران(پانا) - الیزابت وارن سناتور دموکرات از ماساچوست هشدار داد، پیروزی دوباره دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در انتخابات ۲۰۲۴ «تبعاتی عمیقا جدی» به‌دنبال خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۵۰۱۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
سناتور آمریکایی درباره تبعات جدی پیروزی ترامپ هشدار داد

به گزارش تارنمای هیل، وارن در مقاله ای که شنبه (دیروز) در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد، از ترامپ به دلیل خودداری از پاسخ دادن به پرسشی درباره لغو قانون مراقبت مقرون بصرفه در مناظره اخیر ریاست جمهوری انتقاد کرد.

سناتور اهل ایالت ماساچوست آمریکا گفت: طرح ها و نقشه ها مهم هستند زیرا ایده ها و افرادی را که چنین ایده هایی را می پرورانند، محک می زند. طرح ها نشان می دهند که نامزدها برای چه چیزی و چه کسی اهمیت قائل هستند.

وارن در این مقاله نوشت: در رقابت های ریاست جمهوری، اگر از هریک از طرف ها درباره طرح ها و نقشه های او درباره مسئله ای مهم و اساسی مانند مراقبت های بهداشتی سوال شود، باید آنها به رای دهندگان پاسخی صریح و مستقیم بدهند.

وارن گفت، طرح مراقبت های بهداشتی ترامپ، «سال هاست که به طور کامل به نمایش گذاشته شده است.»

وی توضیح داد که در سال ۲۰۱۷، جمهوری خواهان چگونه تلاش کردند قانون مراقبت مقرون به صرفه را لغو کنند و ترامپ میزبان حزبی در کاخ سفید بود که آن را جشن گرفتند.

وارن گفت که او و کامالا هریس سناتور وقت آمریکایی و دیگر دموکرات‌های سنا، درباره رای گیری درباره این طرح نگران بودند و سنگینی آن را برای جان مردم احساس می کردند.

وارن چنین استدلال کرد که رأی دهندگان آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که از مزایای قانون مراقبت مقرون به صرفه لذت می برند، و این را می توان از طریق شکست جمهوری خواهان در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ مشاهده کرد. قانونگذاران جمهوری خواه از این موضوع آگاه هستند و «از آن زمان هوشمند شده اند» اما ترامپ هنوز متوجه این مسئله نشده است.

این سناتور دموکرات نوشت: به نظر می رسد که ترامپ این نکته را درک می کند که طرح های مراقبت های بهداشتی او عمیقا نامحبوب هستند بنابراین درباره آنها صحبت نمی کند.

وارن خاطرنشان کرد که منطقی است رای دهندگان بخواهند از مواضع و برنامه های خط مشی نامزدها اطلاع داشته باشند.

این سناتور آمریکایی نوشت: همان طوری که هریس نیز اشاره کرده ترامپ، جدی نیست و ریاست جمهوری ترامپ عواقب بسیار جدی خواهد داشت - از جمله پیامدهای مرگ و زندگی برای میلیون ها نفر که ممکن است از دسترسی به مراقبت های بهداشتی محروم شوند.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار