دبیرکل گردان‌های سید الشهدای عراق:

مرحله جدیدی از عملیات نیروهای مقاومت عراق علیه تل‌آویو آغاز می‌شود

تهران (پانا)- دبیرکل گردان‌های سید الشهدای عراق درباره سه مرحله از عملیات مقاومت اسلامی این کشور در حمایت از رزمندگان فلسطینی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۱۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مرحله جدیدی از عملیات نیروهای مقاومت عراق علیه تل‌آویو آغاز می‌شود

ابوآلاء الولائی دبیرکل گردان‌های سید الشهدای عراق در گفت و گو با شبکه المسیره تاکید کرد که اهداف نبرد طوفان الاقصی از جمله لغو محاصره نوار غزه و آزادی اسرا به اذن الهی به زودی محقق خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ۷ اکتبر صفحه جدیدی از صفحات نبرد با دشمن متجاوز را ایجاد کرد.

الولائی اضافه کرد: خون شهدای عراقی، یمنی، سوری، لبنانی، ایرانی و فلسطینی به رزمندگان برای ادامه دادن مسیر خود کمک می‌کند.

وی بیان کرد: مرحله نخست مداخله مقاومت اسلامی عراق در روند حمایت از رزمندگان فلسطینی با هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی داخل خاک این کشور آغاز شد و نتیجه بخش بود. این نیروها موفق شدند چند پایگاه آمریکایی مانند پایگاه‌های اربیل و الحریر را از دور خارج کنند.

الولائی تصریح کرد: مرحله دوم نیز در هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی از جمله ایستگاه‌های تولید برق و بنادر اسدود و حیفا خلاصه می‌شود و مرحله سوم با عملیات مشترک با قهرمانان یمنی انجام شد.

وی اضافه کرد: ما به سمت مرحله چهارم که با هماهنگی میادین نبرد و عملیات مشترک در بیش از یک میدان انجام خواهد شد حرکت می‌کنیم. هر چیزی کم می‌شود جز خون شهدا؛ من با شهیدان ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی حدود ۲۰ سال همراه بودم و معاشرت داشتم. از مکتب این شهدا هزاران مجاهد فارغ التحصیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار