رهبر انصارالله یمن:

مسلمانان در غزه از تجاوز وحشیانه و نسل کشی رنج می‌برند

تهران (پانا)- رهبر انصارالله یمن گفت، مسلمانان در غزه از تجاوز وحشیانه و نسل کشی رنج می‌برند که وجدان انسانی در کشورهای غیر مسلمان را بیدار کرده است.

کد مطلب: ۱۴۹۹۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مسلمانان در غزه از تجاوز وحشیانه و نسل کشی رنج می‌برند

عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن طی سخنرانی گفت: برخی از رژیم‌ها در همدستی و همکاری با دشمن اسرائیلی و دوستی با آن رسوا شده‌اند و این وضعیت شرم آوری است. کشورهای عربی بی اعتنا به جنایات قتل و کشتار و گرسنگی در فلسطین، بی حرمتی‌ها و آتش زدن مصحف شریف قرآن و تخریب مساجد هستند و هیچ موضعی تاکنون نگرفته‌اند.

وی گفت: اهالی غزه از چنان نسل‌کشی وحشیانه‌ای رنج می‌برند که حتی وجدان کشورهای غیراسلامی را هم بیدار کرده است. در قبال تجاوزات صهیونیست‌ها به غزه و کرانه باختری علاوه بر وجدان انسانی، مسئولیت اخلاقی و دینی برای همه کسانی که به اسلام تعلق دارند، وجود دارد.

الحوثی ادامه داد: امت در اکثر ملت‌ها و دولت‌ها تماما روحیه جهادی را از دست داده اند و این امری بدیهی، تاسف برانگیز و دردناک است. ترک جهاد در راه خداوند در سایه هجمه واقعی علیه امت از سوی دشمنان وضعیت خطرناکی است.
وی گفت: مهم‌ترین نقش منافقان ارتباط با کافران و تلاش پیوسته برای بازداشتن مسلمانان از جهاد از طریق ایجاد ناامیدی و ترس در بین آنهاست. فقدان روحیه جهادی شکاف بزرگی در مسیر اقتدا به رسول الله ایجاد نموده و نتایج آن خطرناک است.

رهبر انصارالله تصریح کرد: اگر انسان در ارزش‌ها، اخلاق، اصول و تعهدات ایمانی خود دچار خسارت شوند، خسارت سنگین و بسیار خطرناکی در ارتباط با خداوند است. امت اسلامی اگر روحیه جهادی را از دست بدهد عزت، شجاعت، استقلال و آزادی خود را از دست داده است. از دست دادن روحیه جهادی به معنای این است که امت دچار ذلت، ترس و خواری شده و این باعث طمع ورزی دشمنان می‌شود.

الحوثی ادامه داد: طفره روی امت از هر رویکردی در راه خدا برای یاری ملت فلسطین بیانگر وضعیت ترس و ذلت است. وضعیت اسفبار امت ما این است که یهودی که خداوند بر آنها مثال بیچارگی و ذلت را زده اکنون بر مردم ما مسلط شده‌اند. اگر امت از مسئولیت مقدس و مهم خود شانه خالی کند حمایت، یاری و نصرت خداوند را از دست خواهد داد.

رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: برخی از کشورها و رژیم‌ها برای ارضای دشمن و امتیازدهی به آن تلاش می‌کنند. برخی از رژیم‌ها هر چقدر هم که خدمات بزرگی ارائه کنند، وقتی دشمن تصمیم بگیرد از آنها چشم پوشی کند، ارزش کارهایی که برای آن انجام داده‌اند را نخواهد دانست. از بزرگترین رسوایی‌ها در قبال آنچه در فلسطین رخ می‌دهد، رسوایی بزرگ تکفیری‌هایی است که قطب نمای خصومت را تغییر می‌دهند. عنوان جهاد را تکفیری‌ها برای نابودی امت از داخل و فتنه‌انگیزی تحت عناوین مذهبی و فرقه‌ای در راستای خدمت به دشمن به کار می‌گیرند. جهاد تکفیری‌ها کجا و شهادت کجا، همه چیز از بین رفته است. چقدر بد است که وضعیت ملت یا کشوری به گونه ای تبدیل شود که همه چیز از اعم از تلاش‌ها، ظرفیت‌ها و ثروتهای خود را برای خدمت به دشمن جنایتکار و ظالم به کار گیرند.

وی گفت دشمن اسرائیلی دشمن آشکاری در خصومت با اسلام و مسلمانان است و ابهامی در این موضوع نیست. اکثر ملت‌های مسلمان و دولت‌هایشان روحیه جهادی را به طور کامل از دست داده‌اند و این شرایط «تأسف‌آور» و «دردناک» است. عنوان جهاد باید احیا شود و راه حل واقعی ،نابودی دشمن صهیونیستی خواهد بود و نابودی دشمن حتمی است و سایر شرط‌بندی ها با باخت مواجه است.

الحوثی عنوان داشت، مبارزان در نوار غزه با شجاعت، ثبات و برخورداری از امکانات ساده در راه خدا مجاهدت می کنند. دشمن تا امروز نتوانسته است هیچ کدام از اهداف خود در غزه را محقق سازد. اگر همین ارتش‌های عربی در شرایط مشابه فلسطین بودند با یک حجمه آمریکا و اسرائیل نابود می‌شدند اما می‌بینیم مجاهدان خدا در فلسطین با شهامت مقاومت می‌کنند.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که موضع ملت یمن در رابطه با حمایت از فلسطین کاملا متمایز و علنی و صریح بوده است. نیروهای مسلح یمن در عملیات های نظامی علیه دشمن صهیونیست بدون نگرانی اقدام می‌کنند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار