افزایش شمار شهدای جنایات غزه به۴۰ هزار و ۶۹۱ نفر

تهران (پانا) - وزارت بهداشت نوار غزه از شهادت ۴۰ هزار و ۶۹۱ شهروند فلسطینی در ۳۳۰ روز جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش شمار شهدای جنایات غزه به۴۰ هزار و ۶۹۱ نفر

به گزارش شبکه الاقصی، در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه که در سیصد و سی‌امین روز جنگ منتشر شده، آمده است: ارتش رژیم صهیونیستی طی ۴۸ ساعت گذشته مرتکب پنج مورد جنایت در نوار غزه شد که در نتیجه آن، ۸۹ فلسطینی شهید و ۲۰۵ نفر دیگر زخمی شدند.

در این بیانیه آمده است: با احتساب این شهدا و زخمی‌ها، از ابتدای آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، ۴۰ هزار و ۶۹۱ فلسطینی شهید و ۹۴ هزار و ۶۰ فلسطینی دیگر زخمی شدند.

در همین راستا، منابع بهداشتی در نوار غزه نیز اعلام کردند که از صبح امروز تا کنون پیکر ۴۸ شهید در مناطق مختلف این باریکه به بیمارستان‌ها منتقل شده است.

لازم به ذکر است، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از حدود ۱۱ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار