درخواست نتانیاهو از وزرا برای حفظ کابینه

تهران(پانا) - منابع عبری از درخواست نتانیاهو از وزرای خود برای باقی ماندن در کابینه و عدم استعفا که منجر به از دست رفتن نخست وزیری برای وی می‌شود، خبر دادند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
درخواست نتانیاهو از وزرا برای حفظ کابینه

به گزارش المیادین، رسانه‌های عبری پرده از درخواست بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از ایتمار بن گویر و بتسلئیل اسموتریچ، وزیران کابینه این رژیم، در راستای عدم انحلال کابینه خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو در حال انجام رایزنی‌های سیاسی است تا اطمینان حاصل شود که انعقاد قرارداد تبادل اسرا بر کابینه ائتلافی وی تأثیری نمی‌گذارد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو قصد دارد به دو وزیر مخالف توافق یعنی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی و بتسلئیل اسموتریچ وزیر دارایی نامه بفرستد تا از آنها بخواهد کابینه را منحل نکنند.

بنابراین گزارش، درخواست نتانیاهو از اسموتریچ و بن گویر این است که در صورت منعقد شدن توافق، کابینه را در تعطیلات «کنست» منحل نکنند و منتظر از سرگیری جنگ پس از ۴۲ روز و در پایان مرحله اول توافق باشند.

منابع عبری به بازگشت اریه درعی رهبر حزب «شاس» به رایزنی های امنیتی محدود در هفته جاری پس از چند هفته غیبت در آن اشاره کرده و این امر را نشانه‌ای از نزدیک شدن به توافق تبادل دانستند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار