کنعانی مطرح کرد؛

رسوایی دولت آمریکا به خاطر حمایت از یک رژیم تروریستی نژادپرست

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه امروز گفت: رژیم اسرائیل یک «رژیم تروریستی نژادپرست» است که طی چندین دهه با حمایت تمام عیار غرب بویژه دولت آمریکا مشغول نقض فاحش و نظام‌مند حقوق اولیه، طبیعی و انسانی ملت فلسطین و «جنایت علیه بشریت» است.

کد مطلب: ۱۴۹۴۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رسوایی دولت آمریکا به خاطر حمایت از یک رژیم تروریستی نژادپرست

ناصر  کنعانی امروز (پنجشنبه) ۲۵ مرداد ماه با اشاره به تداوم جنایت رژیم صهیونیستی در غزه تحت حمایت آمریکا گفت: رژیم صهیونیستی ظرف ۱۰ ماه، ۴۰ هزار نفر انسان و شهروند بی‌گناه فلسطینی از جمله حدود ۱۵ هزار کودک را در نوار ⁧‫غزه‬⁩ کشته و بیش از ۱۰۰ هزار نفر را مجروح کرده و هزاران نفر نیز زیر آوارها مدفون و مفقود هستند، آن وقت مقامات آمریکایی وقیحانه فلسطینی‌ها و گروه‌های مقاومت آن را «تروریست» می‌خوانند و دولت آمریکا می‌گوید به دفاع از اسرائیل در مقابل «تروریست‌ها» متعهد است.

‌وی افزود: دولت آمریکا با همین منطق پوچ و دروغین، نسل‌کُشی فلسطینیان را حمایت مالی، تسلیحاتی و سیاسی می‌کند.

‌کنعانی اضافه کرد: رژیم اسرائیل یک «رژیم تروریستی نژادپرست» است که طی چندین دهه با حمایت تمام عیار غرب بویژه دولت آمریکا مشغول نقض فاحش و نظام‌مند حقوق اولیه، طبیعی و انسانی ملت فلسطین و «جنایت علیه بشریت» است.

‌این دیپلمات ارشد ایرانی یادآور شد: این نه فقط یک رسوایی دائمی و پاک نشدنی برای دولت آمریکا، بلکه یک مسئولیت بین‌المللی با قابلیت پیگیری حقوقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار