طی چند روز ۷۵ هزار فلسطینی در جنوب غزه کوچانده شده‌اند

تهران (پانا) - «فیلیپ لازارینی» رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) از کوچانده شدن و آوارگی ده‌ها هزار فلسطینی در جنوب غربی نوار غزه خبر داد و تاکید کرد که این فاجعه، برایند تصمیمات یک شبه رژیم صهیونیستی است.

کد مطلب: ۱۴۹۳۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
طی چند روز ۷۵ هزار فلسطینی در جنوب غزه کوچانده شده‌اند

فیلیپ لازارینی در پی دستور تخلیه جدید رژیم صهیونیستی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: غیرنظامیان فلسطینی در طول چندین دهه بارها درگیر جنگ‌ها و درگیری‌هایی شده‌اند. تنها در چند روز گذشته، بیش از ۷۵ هزار نفر در جنوب غربی غزه آواره شده‌اند.

رئیس آنروا خاطرنشان کرد که مقامات صهیونیستی یک شبه دستورات دیگری صادر کردند که افراد بیشتری را مجبور به کوچ دوباره کرد.

لازارینی افزود: برخی از فلسطینی‌های گریخته، تنها می‌توانند فرزندانشان را با خود ببرند و بعضی از آنها تمام زندگی خود را در یک کیسه کوچک حمل می‌کنند.

رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی گفت: آنها به پناهگاه‌هایی که از قبل مملو از خانواده‌ها هست، می‌روند. آنها همه چیز خود را از دست داده‌اند و به همه چیز نیاز دارند. برخلاف جنگ‌های دیگر، مردم غزه گیر افتاده‌اند و جایی برای رفتن ندارند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی دستور تخلیه ساکنان نوار غزه را صادر کرد که آخرین دستور برای «منطقه امن بشردوستانه» در خان یونس در جنوب نوار غزه صادر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار