تاریخ مناظره کامالا هریس و دونالد ترامپ مشخص شد

تهران (پانا) - نامزدهای جمهوری‌خواه و دموکرات در تاریخ از پیش توافق شده ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) با یکدیگر مناظره خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تاریخ مناظره کامالا هریس و دونالد ترامپ مشخص شد

رسانه آمریکایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «کارزار انتخاباتی کامالا هریس و دونالد ترامپ با مناظره ۱۰ سپتامبر موافقت کرده‌اند.»

۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) تاریخی است که پیشتر «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه و «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا تا پیش از خروج بایدن از رقابت‌های ریاست جمهوری بر سر آن توافق کرده بودند.

بایدن ماه گذشته پس از اینکه دموکرات‌های هم‌پیمانش از او خواستند از رقابت‌ها کناره‌گیری کند، خصوصا پس از عملکرد ضعیفش در مناظره علیه ترامپ که سؤالاتی را در مورد سن و سلامت این رئیس‌جمهور دموکرات ایجاد کرد، از رقابت کناره‌گیری و از «کامالا هریس» معاون خودش حمایت کرد.

هریس معاون از آن زمان نامزدی دموکرات‌ها را به دست آورده و در رقابت با ترامپ است. هریس همچنین «تیم والز» را برای معاونت خود برگزیده است.

هریس توانسته اختلاف رای ترامپ و بایدن را کاهش دهد؛ او اکنون در برخی از نظرسنجی‌ها شانه به شانه ترامپ حرکت می‌کند و در برخی دیگر، با اختلاف جزئی عقب‌تر است. هریس جوان‌تر، چالشی برای ترامپ است.

پس از ورود هریس به رقابت‌ها، کارزار ترامپ از توافق خود برای مناظره در تاریخ ۱۰ سپتامبر عقب‌نشینی کرد و این مسئله به یکی از مسائل مورد مناقشه ۲ رقیب تبدیل شد.

پیشتر، ترامپ در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود پس از معرفی شدن هریس به‌عنوان نامزد اصلی حزب دموکرات، از اعلام آمادگی خود برای مناظره با هریس در «ای بی سی نیوز»، «ان بی سی» و «فاکس» در ماه سپتامبر خبر داده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار