فرماندهی عملیات مشترک عراق: ادغام داعش با غیرنظامیان را رصد می‌کنیم

تهران (پانا) - فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد تلاش تروریست‌های بقایای داعش برای ادغام با غیرنظامیان را تحت نظر داشته و با اشاره به مذاکرات بین بغداد و واشنگتن در مورد برنامه خروج ائتلاف بین‌المللی و پایان دادن به وظایف آن در عراق، بر توانایی نیروهای امنیتی برای مدیریت کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۷۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندهی عملیات مشترک عراق: ادغام داعش با غیرنظامیان را رصد می‌کنیم

«تحسین الخفاجی» سخنگوی این عملیات گفت: وضعیت امنیتی کشور تحت کنترل است و نیازمند این است که ما توانایی واکنش سریع و تعقیب هسته‌های تروریستی و تعیین محل اختفای آنها را داشته باشیم.

وی افزود: تاکنون توانسته‌ایم تعداد زیادی از سرکردگان گروهک‌های تروریستی داعش را به هلاکت برسانیم و در مناطق پیچیده و سخت از نظر جغرافیایی به آنها دسترسی پیدا کردیم.

به نقل از سایت خبری ارم نیوز، الخفاجی در ادامه تاکید کرد: برخی از تروریست‌ها سعی کردند با غیرنظامیان ترکیب شوند تا وضعیت خود را تغییر دهند، اما با تلاش‌های اطلاعاتی و فنی نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

وی درخصوص امنیت مرزهای عراق با کشورهای همسایه تاکید کرد: تمامی مرزهای ما با کشورهای همسایه از امنیت کامل برخوردار است و توانمندی مرزبانان بسیار بالاست و فرماندهی کل قوا از فرماندهی مرزبانان حمایت می‌کند و در عین حال همکاری بین ما و نیروهای پیشمرگه برای تامین امنیت مرزهای عراق و ترکیه وجود دارد.

الخفاجی در پایان سخنان خود گفت: امکانات و قابلیت‌های فعلی به ما اجازه می‌دهد کشور را مدیریت کنیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار