برکناری رئیس ستاد ارتش اسرائیل قوت گرفت

بدتر شدن روابط هالیوی و گالانت

تهران(پانا) - رسانه‌های صهیونیستی از قوت گرفتن برکناری رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با نزدیک شدن به پایان تحقیقات درباره علل و عوامل شکست و غافلگیری این رژیم از مقاومت فلسطین در روز آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) پرده برداشتند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برکناری رئیس ستاد ارتش اسرائیل قوت گرفت

به گزارش پایگاه خبری «واللا» رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع خود نوشت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به‌زودی و با نزدیک شدن به پایان تحقیقات ارتش درباره علل ناکامی و غافلگیری در روز هفتم اکتبر، در مورد آینده هرتسی هالیوی رئیس ستادکل مشترک ارتش این رژیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

این منابع تاکید کردند که برقراری آتش‌بس طولانی مدت در نوار غزه فشارها را بر نتانیاهو افزایش خواهد داد تا «ایال زمیر» را به عنوان جایگزین هالیوی تعیین کند.

به گفته این منابع، داده‌ها و اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد روابط «یوآو گالانت» وزیر جنگ و هرتسی هالیوی رئیس ستادکل مشترک ارتش رژیم صهیونیستی درحال بدتر شدن است.

پیش از این نیز یک تحلیلگر ارشد رژیم صهیونیستی با اشاره به اوضاع نابسامان این رژیم گفت: اسرائیل همانند اتوبوسی درحال حرکت و بدون راننده است که سرنشنیان آن فریاد می‌زنند و کسی برای نجات آنها وجود ندارد.

«بن کاسبیت» تحلیلگر کهنه کار صهیونیست به پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» گفت: تصویر بسیار دقیق از اوضاع اسرائیل مانند کشتی، اتوبوس، هواپیما یا گاری است که کسی هدایت آن را برعهده ندارد و صندلی راننده خالی است و به هر سوی می‌رود و سرنشنیان فریاد می‌زنند و برای سلامتی خود دعا می‌کنند و احدی هم نیست که آنها را نجات دهد.

وی با اشاره به اوضاع نابسامان رژیم صهیونیستی افزود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر به شکایت ها و انتقادها گوش نمی دهد و کار خودش را می کند.

بن کاسبیت گفت: بحران ها روز به روز گسترش می یابند. موضوع بازداشت شدگان فلسطینی بسیار خطرناک شده است. ما در برابر کابینه ای قرار داریم که هشدارهای سازمان امنیت داخلی (شاباک) و نهادهای امنیتی را نادیده می‌گیرد. باند مافیایی ما را به سمت جهنم پیش می‌برند. نتانیاهو به دنبال برکناری مشاور حقوقی کابینه، وزیر امنیت و نیز رئیس کمیته خارجی و امنیتی کنست (پارلمان) است.

همچنین «اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی نیز اخیرا اعلام کرد که مقامات رژیم اسرائیل دچار جنون شده‌اند و باید این جنون خیلی سریع متوقف شود.

او مقامات این رژیم را مانند راننده مستی توصیف کرده است که بارها چراغ قرمز را رد می کند و مرتکب قتل می‌شود و باید گواهینامه او توقیف و ضبط شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار