هشدار دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه درباره دستور رژیم صهیونیستی برای کوچ آوارگان به جنوب

تهران(پانا) - دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه نسبت به درخواست‌های رژیم صهیونیستی برای کوچ از شهر غزه به جنوب این باریکه هشدار داد و آن را تله‌ای برای کشتن فلسطینی‌ها ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
هشدار دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه درباره دستور رژیم صهیونیستی برای کوچ آوارگان به جنوب

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش اشغالگر با انتشار نقشه‌های گمراه‌کننده‌ای از ملت فلسطین خواسته است تا از شهر غزه به سمت جنوب نوار غزه کوچ کنند، اما این درخواست‌ها نادرست و دروغ بوده و جان فلسطینی‌ها را تهدید می‌کند.

طبق گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است: ما از مردم شریف خود می‌خواهیم که هرگز تسلیم فراخوان ارتش اشغالگر اسرائیل مبنی بر فرار از شهر غزه به جنوب نشوند؛ چراکه هدف اشغالگران از این فراخوان‌های دروغین، کشاندن شهروندان به دام مرگ و کشتار است.

این دفتر اضافه کرد: اشغالگران پیشتر از شهروندان خواسته بودند که به سمت مرکز و جنوب نوار غزه بروند، اما به محض رسیدن به ایست‌بازرسی‌ها، شهروندان را با خونسردی تیرباران و با شلیک گلوله ده‌ها تن از آنها را به شهادت رسانده و زخمی کردند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که تکرار این اشتباهات فاحش و این فاجعه باعث می‌شود شهروندان تاوان آن را با خون و جان خود بپردازند و امروز نقشه‌های اشغالگران علیه همه فرزندان ملت بزرگ فلسطین فاش و آشکار شده است.

رژیم صهیونیستی علی‌رغم محکومیت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای همچنان برای دهمین ماه، به تجاوزات خود به غزه ادامه می‌دهد. رژیم اشغالگر پس از آنکه گذرگاه مرزی رفح را اشغال و جریان ورود کمک‌ها به نوار غزه را متوقف کرد، قصد دارد به جنگ نسل‌کشی، قحطی و محاصره فلسطینی‌ها در غزه ادامه دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی با اشغال گذرگاه رفح، گذرگاه زمینی اصلی در نوار غزه که کمک‌ها از طریق آن وارد این باریکه ‌می‌شد را بست؛ اقدامی که خطر تشدید فاجعه انسانی را به ویژه به دلیل کمبود مواد غذایی و سوخت به همراه دارد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار