افشای هدف آمریکا از تروریستی خواندن انصارالله یمن

تهران (پانا) - دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای هدف آمریکا از «تروریستی» توصیف کردن عملیات‌های نیروهای مسلح یمن در حمایت از فلسطین را افشا کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
افشای هدف آمریکا از تروریستی خواندن انصارالله یمن

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که عملیات نظامی آن کاملا اخلاقی است و هدف آن حفاظت از حقوق بشر و آزادی است و تنها در صورت توقف تجاوز و محاصره نوار غزه متوقف خواهد شد. 

در بیانیه این دفتر آمده است که «هدف آمریکا از تروریستی توصیف کردن عملیات ما، منحرف کردن توجه از تروریسم واقعی است که توسط اسرائیل در غزه با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد».

انصارالله تاکید کرد که مطالباتش عادلانه، منطقی و واضح است. «تجاوز به غزه را متوقف کنید، محاصره را از روی ساکنانش بردارید، ما نیز عملیات نظامی‌مان را متوقف خواهیم کرد».

دفتر سیاسی انصارالله در ادامه تاکید کرد که به مبارزه خود برای پایان دادن به سیاست استانداردهای دوگانه در مسائل حقوق بشری که آمریکا و متحدانش بر اساس منافع خود دنبال می‌کنند، ادامه خواهد داد.

در خاتمه این بیانیه، انصارالله تداوم تحرکات مسالمت‌آمیز دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکایی و غربی برای پایان دادن به نسل‌کشی در غزه را تمجید کرد. 

 کاخ سفید روز گذشته با این ادعا که «اقدامات جنبش انصارالله یمن چیزی جز تروریسم نیست» مدعی شد که کشتی‌های مورد هدف نیروهای مسلح یمن هیچ ارتباطی با تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ندارند. لذا واشنگتن جنبش انصارالله یمن را مورد محاسبه و بازخواست قرار خواهد داد و در همین راستا، تحریم‌هایی علیه افراد و نهادهای وابسته به این جنبش اعمال خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار