برجای ماندن ۱۲ شهید در کرانه باختری در کمتر از ۴۸ ساعت

تهران (پانا) - حملات نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و درگیری با فلسطینی‌های ساکن این مناطق فقط طی ۲ روز گذشته چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است.

کد مطلب: ۱۴۸۰۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برجای ماندن ۱۲ شهید در کرانه باختری در کمتر از ۴۸ ساعت

به گزارش المیادین، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که کمتر از ۴۸ ساعت گذشته ۱۲ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

نظامیان صهیونیست طی بامداد امروز نیز به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله روستای بدرس واقع در غرب رام الله حمله کردند.

گردان‌های شهدا الاقصی مستقر در طولکرم نیز اعلام کردند که موفق شدند با عناصر صهیونیست در منطقه شویکه درگیر شده و آنها را گلوله باران کنند.

شبکه‌های خبری همچنین به وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در منطقه بیت فجار واقع در جنوب بیت لحم اشاره کردند.

لازم به ذکر است که نظامیان صهیونیست روز گذشته در جریان یورش به مناطق مختلف کرانه باختری دستکم ۱۵ فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست در یورش به مناطقی از رام الله، الخلیل، قلقیلیه، بیت لحم، نابلس و قدس اشغالی ضمن ضرب و شتم فلسطینی‌ها و تخریب اموال شخصی و منازل آنها اقدام به بازداشت این افراد کردند.

با بازداشت این افراد، شمار بازداشتی‌ها در کرانه باختری از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر به ۹ هزار و ۱۷۰ نفر رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار