معاون دبیرکل حزب الله:

آماده پاسخ شدید به تجاوز رژیم اسرائیل هستیم

تهران(پانا)- معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به این که آماده پاسخ شدید به تجاوز رژیم اسرائیل هستیم، گفت: ما در لبنان به حمایت از غزه ادامه می دهیم تا زمانی که حملات به غزه به طور کامل متوقف شود.

کد مطلب: ۱۴۷۸۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آماده پاسخ شدید به تجاوز رژیم اسرائیل هستیم

به نقل از تلویزیون المنار، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله گفت به حمایت از غزه ادامه می دهیم تا زمانی که حملات به غزه به طور کامل متوقف شود.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد حمله رژیم اسرائیل به رفح هیچ خصیصه و دستاورد جدیدی نخواهد داشت و اسرائیل به چیزهایی که دنبال آن می گردد اعم از نابود کردن مقاومت و آزاد کردن اسرایش دست نخواهد یافت.

شیخ قاسم در مراسم گرامیداشتی که حزب الله به مناسبت سومین روز شهادت رزمندگان راه قدس به نام های علی یوسف حرب، وسام علی حمید، محمد حسن بیضون و علی غسان عباس برگزار کرد، بار دیگر تاکید کرد هیچ عاملی جنگ با دشمن اسرائیلی را متوقف نمی کند مگر این که حمله صهیونیست ها به نوار غزه متوقف می شود.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله گفت: ما در لبنان به حمایت از غزه ادامه می دهیم تا زمانی که حملات به غزه به طور کامل متوقف شود. هیچ چیزی این جبهه را متوقف نمی کند؛ مگر توقف حملات به غزه. از این رویارویی هشت ماه گذشته و حزب الله با همکاری نیروهای مقاومت جنبش امل و دیگر نیروهای مقاومت تصمیم به جنگی گرفته است که الگویی ممتاز برای رسیدن به اهداف با دنبال کردن ریتمی است که مقاومت به دشمن اسرائیلی تحمیل کرده است.

وی ادامه داد: به رغم همه تلاش‌های اسرائیل برای تهدید و این اظهارنظر که دامنه جنگ را گسترش خواهد داد، اسرائیل در طول این هشت ماه مجبور شده تسلیم شود اما این هرگز به این معنا نیست که ما آماده نیستی و ما برای رفتار بدتر از رفتار اسرائیل آماده هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار