حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی

تهران (پانا) - بعد از شنیده شدن صدای آژیرهای هشدار در شمال اراضی اشغالی، حزب‌الله لبنان از عملیات ترکیبی با استفاده از پهپادهایش به مقر یگان گولانی و واحد اغوز در شمال عکا خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی در لبنان از هدف قرار دادن مقر تیپ گولانی و مقر یگان اغوز «۶۲۱» در پادگان «شراگا» در شمال شهر اشغالی عکا خبر داد.

طبق بیانیه حزب‌الله لبنان، این حمله هوایی ترکیبی با پهپادهای معمولی که پدافند را به خود مشغول می‌کنند و نیز پهپادهای انتحاری انجام گرفت که مقرهای مذکور را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد این حمله در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و «ترور یکی از برادران مجاهد» آن انجام شده است.

پیشتر رسانه‌های عبری گزارش دادند دودهای متصاعد شده از شمال حیفا بعد از شنیده شدن صدای آژیر هشدار مشاهده شد.

طبق این گزارش‌ها، حزب‌الله لبنان به سمت هدفی مستقیم در نزدیکی حیفا شلیک کرده است.

پیش از این خبرنگار المیادین در این باره گزارش داد هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل اراضی اشغالی هدف مستقیم پهپادهای هجومی قرار گرفت.

خبرنگار المیادین افزود: هدف نظامی در عمق ساحل اسرائیل با پهپادهایی که از جنوب لبنان شلیک شدند هدف قرار گرفت.

به گفته این خبرنگار، این حمله به واسطه اسکادرانی از پهپادهای شلیک شده از لبنان به سمت شهرک‌های الجلیل انجام شد که منجر به فعال شدن سامانه‌های پدافندی اسرائیل شد.

همچنین خبرنگار نظامی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۲۰۰ هزار صهیونیست در پی شلیک سه پهپاد بر فراز نهاریا و عکا به پناهگاه‌ها رفتند.

به گفته این خبرنگار، در عید پسح سال گذشته میلادی نیز موجی از موشک‌ها به شلومی شلیک شد و امروز نیز در همین روز تعدادی پهپاد شلیک شدند. وضعیت امنیتی شمال اراضی اشغالی از زمان بد شده و امروز بدتر شده است.

از امروز عید پسح یهودیان به مدت یک هفته آغاز شده است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار