معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل:

حدود سی و پنج هزار سفیر سلامت در مدارس استان فعالیت دارند

بوشهر(پانا)_معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری در دبیرستان اتحاد بیان داشت : حدود سی و پنج هزار سفیر سلامت در مدارس استان با دانش آموزان در خصوص مسأله خود مراقبتی صحبت می کنند.

کد مطلب: ۹۰۱۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حدود سی و پنج هزار سفیر سلامت در مدارس استان فعالیت دارند

حسن قلندری در همایش پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری در دبیرستان اتحاد اظهار داشت: حدود سی و پنج هزار سفیر سلامت در مدارس استان با دانش آموزان در خصوص مسأله خود مراقبتی صحبت می کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: شهدا در طول تاریخ ماندگار هستند، کسانی که از بهترین هدیه خداوند یعنی جانشان بخاطر میهن خود گذشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیزبا یادآوری اینکه امروز بزرگداشت شهداست اظهار داشت: آزاد اندیشی امروز مدیون شهدا هستیم که ایستادند و زندگی دنیوی خود را پایان دادند تا ما امروز آزاد باشیم.

مرتضی روان دوست بیان داشت: یکی از رویکردهای ما در آموزش و پرورش ایجاد محیطی شاد برای دانش آموزان است بطوری که با ورود به مدرسه احساس شادمانی کنند و همچنین مهارت های زندگی را برای ورود به جامعه بیاموزند.

وی افزود: چهارشنبه سوری رسم زیبا و کهنی است که متأسفانه در طول زمان دستخوش تغییرات و به نوعی آسیب شده است.

روان دوست ادامه داد: واژه چهارشنبه سوری از دو کلمه چهارشنبه به عنوان یکی از روزهای هفته و سوری به معنای سرخ تشکیل شده است. مردم به دور آتش جمع می شدند و مشکلات خود را به آتش می سپردند. ولی عوامل محیطی در گذر زمان این محفل بزم و شادی را به چهارشنبه سوزی تبدیل کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای حل این مشکل ابتدا خانواده و پس از آن مدرسه نقش بسیار مهمی در پیشگیری از این آسیب دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار