رابط بیمه آتیه سازان حافظ و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر: مدارک و اسناد پزشکی فقط روزهای دوشنبه و چهارشنبه تحویل گرفته خواهد شد
بوشهر (پانا) - رابط بیمه آتیه سازان حافظ و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدارک و اسناد پزشکی فقط روزهای دوشنبه و چهارشنبه تحویل گرفته خواهد شد .
هادی راوند در گفتگو با پانا افزود : مدارک لازم جهت دریافت هزینه دارو بیمه آتیه سازان حافظ مراجعین باید نسخه کاربنی دفترچه (مخصوص بیمار- آبی رنگ) همراه با مهر پزشک و همراه با درج قیمت توسط داروخانه (ریز قیمت دارو و فرانشیز مشخص باشد) ، اصل فاکتور از داروخانه ، کپی دفترچه بیمه بیمار ، کپی کارت بیمه تکمیلی می باشد .
راوند گفت : مدارک لازم جهت دریافت هزینه پاراکلینیک- نسخه کاربنی دفترچه (مخصوص بیمار- آبی رنگ) ممهور شده به مهر پزشک و مرکز پاراکلینیک ، اصل فاکتور از مرکز پاراکلینیک ، کپی جواب آزمایش ، کپی دفترچه بیمه بیمار ، کپی کارت بیمه تکمیلی و مدارک لازم جهت سایر خدمات سرپائی: شامل اصل گواهی پزشک معالج مبنی بر انجام عمل مورد تقاضا (مثلا جراحی سرپائی و ....) ممهور به مهر و امضاء پزشک ،
درج مبلغ دریافتی پزشک در گواهی صادره ، مدارک مثبته جهت خدمت یاد شده مثلا عکس گرافی در مورد شکستگی ها و .... کپی دفترچه بیمه بیمار ، کپی کارت بیمه تکمیلی است .
راوند رابط بیمه آتیه سازان حافظ و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح نمود : مدارک لازم جهت اسناد بستری : شامل کپی صورتحساب و مدارک مثبته پرونده بیمار ممهور به مهر اسناد پزشکی تامین اجتماعی (جهت بیمارستانهای غیرطرف قرارداد بیمه) ، کپی برابر با اصل صورتحساب ومدارک مثبته پرونده بیمار ( جهت بیمارستانهای طرف قرارداد تامین اجتماعی ) توسط بیمارستان مربوطه ، کپی دفترچه بیمه بیمار و کپی کارت بیمه تکمیلی می باشد .
راوند گفت : نمایندگی دفتر بیمه آتیه سازان حافظ در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر وبژه فرهنگیان، جهت گرفتن اسناد پزشکی روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۱/۳۰ صبح آماده ارائه خدمات به همکاران عزیز می باشد .
ارسال دیدگاه